Thursday, November 22, 2007

Mc D is opened...yey!!


Actuallay dah lama nak buat entry ni.tapi asyik lupa..
as i'm living in small town..it was very excited when i drive home and saw signage "Mc Donald will open soon"wow!!,..bestnya..
bukan aku tak pernah makan Mc D okkeyy..cuma dah lama aku duk merungut..apesal kat town ni takde Mc D..where i can have best burger (eh burger RM1.60 tepi jln tu lagi sedap le)..and my Favourite Mc Flurry OREO.

Finally we have Mc D in this town..yey!!..so..excited nak tgk tempat..it is a single building..and wahh..cantkk..very cozy..ada tempat mkn kat luar dan dalam..cantik..cozy..but since aku drive memalam ni.tak leh amik gambor..hiksss...
and paling bagus ada DRIVE TRU...best..bestt...so mlm tu aku test pi sana..since my partner tak nak makan kat situ.so we take away..very easy..drive true..which we just order kat speaker berkamera and ada skrin yg dipasang kat tempat amik order (yg tukang amik order kat dalam)..ayatnya cam ni..

"selamat malam..boleh saya ambil pesanan"
so kita ckp je nak apa....then akan appear kat skrin apa yg kita order..and siap harga.
then drive to kaunter bayar..then drive ke next kaunter amik food...haaa..sunguh efisyen lahh..
hasilnya..aku bila balik keje..asyik le singgah Mc D beli Mc Flurryy..hahahhaa...
today..i bought 2 (two) Mc Flurry OREO for myself..giloss...

and aku heran..Mc D nih penuh saja malam2..ramai giller org..kira new lepak place la kat town ni..
hasilnya...??Medan selera Tesco jadi lengang!!

ada yg ckp..ala..benda baru..semua excited nak pegi..karang lama2 lengang le Mc D tuh.ni kan area kampung.. EH..!.tak kira ah...janji aku bleh dpt Mc Flurry oreo akuuu!! YUMMY!! Nyum-nyum...

No comments: