Friday, December 21, 2007

Aku langgar orang....huwa...!

serious je kan bunyiknya...
memang le serious....kete aku terlanggar kereta orang..yg drive sapa?..aku le...huhuh..
tah camana..aku dah check dah before reverse, clear..and keretaku pun ada sensor.but tak tau le how..tiba2 je gedegang!!!...huwaaa..aku pandang cermin pandang belakang..haa..lelaki dlm kete wira yg ku terlanggar tu..aku dah gabra..
aku park balik..org yg kulanggar pun park..and dia dtg kat aku..

dia: camana u bawak kereta ni (dgn intonasi lembut)
aku: hem..tu kete encik ke?
dia: yer
aku: sori encik..
dia: takpe..u maybe tak sengaja...its ok...u dari mana?
aku: saya dari bla..bla..
dia: u asal mana?
aku: (eh....dia ni..apasal ni tanya2 aku asal mana?)..saya asal..bla..bla..JB
dia: oh..saya kena ahli parlimen sana..ADUN ..saya kenal..bla..bla..bla....
aku: hem..
dia: tu la..u org johor..etc..bla..nbla..bla..n bla...
aku:( duk tunggu..bila dia nak ckp pasal kereta dia yg kemek ni?)
dia: u keje mana?...dah kawin belum?
aku: saya keje XXXX..XXXXXXX
dia: oh...takpe..ni 1st time ke langgar kete org?
aku: yer
dia: takpe..u tak sengaja..mana tau u ada masalah..
aku: abih kete encik?
dia:takpe..u balik..drive baik2...settlle masalah u etc
aku: hem?..takpelah..saya nak cepat...u bagi no u?
dia: ok..012-XXXXXXX
aku: thanks..
dia:no u?
aku: ehmmm.....
dia: u takde no ke..tu henpon kat tangan
aku:erkk..ok le...

esoknya dia kol aku..aku ckp aku nak kena bayar semua ke?.dia ckp dia belum hantar repair..aku ckp..aku pun kena repair scratch kat kete aku..dia ckp..sukati le aku nak bayar ke tak..hhha??..ha??.kalau nak bayar ikut le aku mampu berapa....ok le tuh...hehhehe
then...aku diam jek la...hopefully dia tak mintak duit..ngheeeeeeeeeeeeeee.......selamat harap2nya..

4 comments:

Anonymous said...

Hahaha.. that guy really funny la.. hensem tak? kalau org dah tak mintak tak yah la bayar.. siap suruh u settlekan masalah sendiri dulu.. life is crazy!

CATZ said...

hensem?..tah..tertakluk pada mata yang memandang le kot...bagi mata aku?..ehehhe...no comment...

Shah said...

Apa update cite ni? Cam pernah tengok jalan cite camni kat Desperate Housewife dulu masa ada jutawan tu nak tackle si Gabrielle tu dia suruh driver dia langgar kereta Gabrielle. Entah2 orang yg langgar kau tu suka kat kau kot, nak minta nombor kau terus segan pulak & takut kau tak layan dia... Apa2 hal nanti update la ye... Mana la tahu dia pun jutawan gak ke. Hehehe..

BTW suka la resipi2 kat sini... Keep up the good work.

CATZ said...

updatenya...hem..nanti saya update...
hahhaha..
ehm.resepi saya simple2 je...suka2 coz i love cooking..bila masak release tension..:)
thanks...