Thursday, December 27, 2007

Cuti..cuti..cuti.....

Huah...ramainya orang cuti...ofis dah macam takde orang...
maklumlaah.cuti bersambung-sambung..
aku?.napa tak cuti?..tah?..sebab aku busy...sebab aku gabra..hahhaha..kenapa?..kena prepare paper work...proposal and attend interview on Monday 24 Dec tuh.results?.ok..but have to attend another interview..harap-harap dapat..hahha..aku takdelah berharap sangat, dapat atau tak..it doesn't matter...kan..i will proceed ..hopefully Allah permudahan jalan ku....
Hem...
last friday..i went to UM..then discussed my proposal with my lecturer and geng study ku..
and smlm pi UM lagi....hem...i went to Pusat pengajian Siswazah....ramainya student master and phD duk daftar..old and new student actually...including me...
then pi fakulti sains.buat apa?.makan..hahhaha....then..on the way balik Bangi..singgah Mc D at Sg Besi...beli apa?..Mc Flurry oreo...again!..hahhaha....and...nampaknya...UM akan jadi my second office..my lab..my ofis...yey!

And tahun ni aku macam takde perasaan..takde perasaan pasal cuti ..Raya Haji..Krismas..etc...tak de pun extend cuti ke apa...hem..tahhh...

Ehm..dapat sticker Mc D and calendar...hehhehe..for drive tru only..my Mc Flurry Oreo..yey!
and mcm biasa..aku makan sambil drive..voleh gitu..sambil menyudu pegang stereng kereta..hahhaha!

No comments: