Monday, December 15, 2008

SATAY KAJANG

Lepas shopping..derang lepak kat old town white coffee..aku sampai je...they all dah habis minum..sambil borak-borak..


so..where NEXT??
SATAY KAJANG...and of course..satay Hj Samuri lah..kami ke medan satay kajang dekat stadium kajang tu...kat dlm tuh adalah satay-satay lain..satya EMAS etc..tapi aku nak makan satay Hj Samuri..anak sedara aku ni..1st time makan satay ni...
lagipun..dah terlanjr derang dtg..tentulah kena pi makan satay kajang yg femes ni kan..

so..here we are....satay....!! here i come....nyammm!!

muka-muka sebelum makan satay..

model-model satay...kehkehkeh

kuah satay..yummy..

nasi impit dan timun

en syuk: haa..hidang kuah tuu..
cik temah : ye laaa..
en syuk: sukatan tu kena sama setiap mangkuk...sambal hendaklah diletak sesedap rasa..
cik temah: meh aku letak sambal kat molots ko...if ko tak diam jugak..aku jirus ko dgn
kuah satay nak?

en syuk: haaa...melawan..
cik temah: ko nak mandi dgn kuah satay ke?
en syuk: diammmm... huhuhuhu... (takut..wakakka)

finally...SATAY...horray!!..kami order 40 cucuk..

jom makan...marilaaa..marilah makan satay cap XX (kata duta2 satay)..hikhik..

nyamm..nyamm

Nak?..jom ke kajang...hehhehe

kesimpulan: aku mkn 5 cucuk je...takleh masuk dah..so kami kekenyangan...

13 comments:

atty's said...

tengok catz makan satay macam nak satay gak..huhuhuhuhuh

Wahidah said...

satay kajang...bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pinkebaya said...

Tots,
bile la kite nak jumpe n gosip2 liar lg?
might see nora jonet next xmas coz aku cuti 26 smpi 30.. perabis cuti taun..
well shop ape kt Spore?
Hmm.. aku telah berjaya bought the 9 west bag that i wanted tp xde discout beb..
have fun in Phuket my fwen

www.syahiddmilikku.wordpress.com said...

wahhh...rindu giler ngan satay kajang. Balik sok memang kena telan puas-puas nih..thanks upload gambar, terubat hati nih..hohohohoh

Catz said...

hi atty..
dekat je satay kajang itu..kat bangi dekat2 rumah ko pun ada...hiks...

Catz said...

hi atty..
dekat je satay kajang itu..kat bangi dekat2 rumah ko pun ada...hiks...

Catz said...

hi wahidah..
mai le ke kajang..i belanja..mai laaa

Catz said...

hi wahidah..
mai le ke kajang..i belanja..mai laaa

Catz said...

hi wahidah..
mai le ke kajang..i belanja..mai laaa

Catz said...

hi pink kebaya..
alaa...ko nak pi jumpa anak jonet tu ke..?
26-30??..bestnya..mak jeles ni..
mak tak beli apa sgt...orchard road sendat mendat dgn manusia...aku duk amik2 gamabor je..sikit2..soping sikit..makan-makan yg penting..
i wish u could join me in phukett...ehmm...ko nak celebrato crismato kat singapor kewww??
mak jeles nihhhhhhh

Anonymous said...

catz...
sedapnya makan satay...
belanjalah michhi pulak
x jauh dah dari semenyih nak ke kajang, hehehe...
- michhi -

kikin_78 said...

lamanyer tak mamam satay...
dpt mkn satay muor lagik syioookk kat dpn bus stand tu...bercucuk2 leh telan...hehehe

catz thanx sbb sudi singgah blog kin...

nak try ur recipe utk kek coklat kukus tu...wish me luck eks!

~aianna~ said...

auww satay kjg!!!~~ishh..knp mcm lengang2 mak inang je kat medan 2...slalu kalo i pegi...penuhhhh mcm ulat tootttss!!