Monday, August 20, 2007

eat..shop...eat..shop...



Today i'm damn bz..wut??..bz?..huh..attending a 'Technical Convention'.. and i am bz preparing the slide presentation for tomorrow..oh..tomorrow is my turn ..help..i am nervous...help...erk..miow..
Hahah..padan muka aku coz sapa suh stay up 2 mlm berturut2..watched telly on TV...hehe..'Mr Bean Movie' lah..and aku ketawa gelak2 atas katil..ketawa sorang2..dgn laptop kat depan aku and dah 2.30 pagi bila citer Mr Bean dah habeh and aku baru buat satu slide..and cekodok ikan bilis pun dah habis sepinggan...menyesall...cepatnya masa berlalu..and aku ZZZzzz......


19/8


I went toKL...shopping baju raya le kononnya.. i went to Sogo as well..park kete kat Sogo..and pagi2 bute dah sampai Sogo tentulah lapar..yup..feel so hungry..so naik tingkat 6 sogo..and semua kedai baru je bukak..pukul 10.05 pg..hahhaha..so pi food court.. and had bihun sup, mee sup kuah merah and char chee fun..







so after that..pi jln TAR, jln masjid India..and goshhh...!! ngehehhe..erk..nope actually... mula2 i went to Ghulatis, Euro Moda and Maya..and end up beli kain kat Maya Fabric Gallery..ehm..mahal2 dan lawa2.and lepas tuh jln2 pulak kat jln Tar, konon nak cari tudung yg match..and mak..so expensive lah the tudung and they sell ' tudung Dato K..Dato Siti..eh..they all tuh tak pakai tudung pun lah...and.. i went to the kedai kain...akak tu said ..

akak penjual kain:"Dik...beli dik..kain benang hitam".

aku: wut??

akak penjual kain: beli dik..murahh je...kain benang hitam (sambil unjuk kain kat aku)

aku: eh..lawanya..berapa ni??

akak penjual kain: sepasang RM25.00, kalau beli 5 pasang akan bagi RM100..(sepsg RM20.00)aku: eh..lawa..kain lembut..napa murah sangat (bodohnya soalan) sejak bila kain ni wujud ek?

hehhe..aku jarang beli kain and sellau pakai beli jek..jrg le mingle2 kat jln TAR ni.
akak penjual: kalau beli byk memang murahhhh..
aku: ok...aku pun pilih punya pilih beli 5 kain + 1 kain cinderella (RM45)...so jumlah semua kain is 7 pasang...ni le kainnya...and kain mahal aku yg beli kat Maya tuh takmo le tunjuk..hehehe.aku tunjuk beg je le







then mendung sgt..cepat2 pi Sogo balik...(aku tak beli tudung lagi rupanya)..tapi aku takmo kena hujan.pi Secret Recepi and had ice cream and cake..ehmm..banana coklat...sedapnya..yummy..
then..pi jln2 dlm Sogo..i wanted to get a nice shoe..office wear.dah berkenan takde size..and .fed up..o..jom..makan lagi...hohooh..makan lagi pulak...and we had chicken cop, marinara spaghetti and nasi goreng nenas..wow...after bloated with thefood aku rasa berta perut...kenyanggnya.. jgn salahkan aku sebab beli nasik goreng tuh yer...kat sample tuh nampak sedappp sgt coz serve dlm nenas..so aku nak le...bila dpt le...hidang dlm pinggan jek.and akhirnya..aku mkn separuh je..bukan le tak sedap..but i'm full already..gilerr ah...
and..pi carik plak kasut lagi....and...end up kat BONIA..beli sapasang...ehm..leather shoe.



























No comments: