Saturday, September 1, 2007

Nilai 1 ke KFC ke LCCT


Malam 31 ogos 2007

We went to Nilai..nak beli baju siap and kain..bertolak 6.45 and we performed sembahyang maghrib di Masjid area Nilai.Then lepas maghrib..around 7.50mlm, 4 of us dah ada kat kedai kain..Nilai 1..hahhaa..kain lagi..ni kira 3 minggu berturut2 aku menziarahi kedai kain..meriah..meriah..tapi org tak ramai..maybe derang bz dgn sambutan merdeka as i heard kat Stadium Merdeka KL ada lagi perhimpunan raksasa..yg ada makcik-makcik rombongan dari mana tah..aku tgk plat no bus , start with M..melaka le kot kan...and they borong-borong kain..aku dah takde hati nak beli just ronda2 while waiting the others yg nak beli baju..aku just tgk-tgk kain langsir, tapi takde rasa nak beli pon..dah muak tgk kain kot..even they offer me very cheap price..

salesgurl: dik..beli kain..murah-murah..
aku: murah?..berapa ni? (aku tunjuk kain mcm kain sari..lawa. Kat tag price tulis rm58.00)

salesgurl: RM30.00 lah dik saya bagi..ambik la

aku: (if free aku dah ambik ..kuikuikui).. RM30.00?..mahal...harituh beli Rm25 je.

salesgurl: Oklah..RM28.00..amik la..
Then kami kuar kedai..bengkek je salesgurl tu..sebenarnya boring so.jln2 kuar masuk kedai..tapi serious...mmg tak ramai org..jadi bila masuk kedai..semua tokey2 dlm kedai tuh pandang kita beriya2..banyak juga kedai yg jual baju siap...

Then we call others yg tgh pilih baju..

we: dah dapat??

others: takde lah..takde yg dicarik..

we: Grrrrr...

oklah..jom pi mkn KFC..erk..makan again...
Then lepas antar the others balik, we went to LCCT, saja jalan-jalan..ramainya org kat sana..
Then balik..sampai rumah pukul 11.30 mlm..
Sampai rumah aku goreng cempedak dan mee siput dan buat teh O.. then tgk TV sambil buat
paper work aku dan akhirnya aku tidur pukul
4.15 pagi...waaaa....

















No comments: