Wednesday, October 14, 2009

bila stress teruk, kita kena masak ..

stress aku semalam..
balik..jem sana sini..dgn road block la...
repair jalan la..
eksiden lori terbalik dekat putrajaya..
hari jam sedonia.
sampai rumah pukul 7.20 mlm..
huh...stress sgt.

so cik kiah..masuk rumah campak beg..campak tudung dlm masin basuh..
capai ikan dlm fridge..siakap dan sotong..
rendam dlm sinki...
lepas solat etc...
ke dapur..sinsing lengan..

zas..zas..zas...

siakap 3 rasa..

tomyam sotong + cendawan

siap goreng ikan masin..so bedal nasik 2 pinggan....


siap dinner cam omputeh..ada desserts lagi....ni kucing jiran jiran kucing yg bagi..
sedap gila kek coklat ni..2 ketul aku makan...melekatttt..sedap kat tekak...
untung bila 2 ekor kucing berjiran...
hehhehe..

8 comments:

afendi ariff said...

aku tumpang telan air liur je la nengok kek ni...
nak harap order kat AJ....tak sampai2 pun!heh.........

DrSam said...

bila stress agaknya culinary skill makin menjadi kot. Selera pun bertambah (ish...ish...dua pinggan dibedalnya). Makan bertambah sihat lah kucing-kucing itu :)

anne said...

sungguh tergugat tengok kek tu. meowww....

CATZ said...

afendi ariff,

tu laaa..untung tau aku berjiran dgn kucing pandai buat kek..
hahahaa...

CATZ said...

DrSam,

memasak boleh melenyapkan stress...
masak-masak.makan....hehhehe..
pegang senduk kuali boleh menurunkan kadar stress..
masak apa pun jaddik..hhehhe.
mmg makin kembangggggg..

CATZ said...

anne,
'kannn..kan..ko cuma tgk je..
kita..makannn...sampai lebam..
hhehehe....jom duk berjiran dgn kita..
ihiks..

kucingorengemok said...

kalau aku, mengemas/vakum/mop pun jadi gak... tapi biasanya stress sbb tengok rumah macam tongkang pecah, so bila kemas hilang la sakit pada mata/otak tu, hehe

mengemas barang nak masuk kotak adalah cerita bab lain :| (aku lom pindah tuan tanah dah tak bayor maintenance, hampeh air aku kena potong)

neezareef said...

resepi siakap 3 rasa?