Friday, February 8, 2008

BP Mall

Ini shopping complex terbaru di Bandar Batu Pahat selain dar The Summit Batu Pahat. Terletak di Jalan Kluang, menghala ke Air Hitam. Tak jauh lah dari town centre.

aku suka decoration ni sempena chinese new year nih



Ini adalah antara kedai yg ada dalam shopping complex ni..nak makan banyak choice gak, ada chicken rice shop,kenny rodgers, KFC, rengit cafe, old town coffee, Pizza Hut, apa lagi ek,,banyak lagi..aku lupa..oh yer, Sushi King pun ada..ada banyak lagi tempat makan..
Kat complex ni le aku ber bowling kat entry sebelum ni..kat sini kalau nak beli cosmetic cam clinique, SKII, dll tu adalah kaunternya dlm Pasific tuh...mcm-macam ada. parking space besar dan byk,luar dan dalam. Kat luar percuma, kat dlm tak tau sebab lom pernah try, aku balik kali ni dah 2 kali dtg sini tapi park luar jek..Kat Mall ni, belum sepenuhnya lot dah buka..ada yg masih under renovation etc.so hopefully adalah cinema kat sini..aku tak suka sgt pi The summit tuh, parking susah..mencik...aku dah suka mall baru nih..
eh aku dok promote nih cam ada share ke hapa dgn owner mall ni ek..idok le pung..aku cuma nak bagi tau, now Batu Pahat dah makin vogue lah...dah makin besar BP nih..sepital private dah ada dua..hospital pakar putra and hospital pantai..so bila ada persaingan, masing-masing akan tingkatkan mutu perkhidmatan dan kemudahan etc ye dak..kan bagus tu..dan warga BP yg duk KL ke..obersea ke..bila balik rasa bangga dgn BP yg byk berubah kan kalau dibandingkan 5 tahun yg lalu..Go BP Go!!!..

No comments: