Thursday, February 28, 2008

sepetang di kopitiam

bestlah tempat ni...nice


Petang ni konon-konon nak lepak kat Nuin, tapi Nuin server down.tak jadi..so pi le kedai kopitiam ni..old town white coffee..kot...
so i was alone..with my lappie..slurpp lemon ice...and mee jawa..napa ek..lately aku mkn cepatt je kennyang...belum abih separuh pun dah rasa kenyang cam nak muntah..iskkk....ok le kot..bior aku makan sket je...

catz suka lah tempat ni.dah le dekat y amat dgn apartment catz...best..best..tmpt ni akan jadi my lepak place lah...makanan dia sedappp..nice ambiance...free wifi..wahh.aku suka..
takyah lah nak subscribe streamyx kat umah...tadi je baru je ku miskin few hundreds install ASTRO kat apartment ku..huhuhuhu..akhirnya, subscribe baru je.tak yah angkut decoder dr rumah satu lagik...lagipun now promotion..sebulan ku bayar RM17 jek...selama 4 bulan...
eh..heran le...dealer streamyx / ASTRO tu kata, apartment aku dah ada line tepon..aku ckp...eh mana ada coz i dah pi telekom, dah pi apply line, depa kata takde cable lagi??
the dealer said.." kalau takde line tepon mana boleh dpt CF?"..
cat: eh..i dah follow up dgn TM, derang kata takde lah...
dealer: ada..u perasan tak budak2 arabic yg sewa satu block dgn u tuh?..i yg install streamyx derang lah...u tgk derang sambung2 cable...
catz: hairan ye...camana TM kata takde..i dah call several time follow up..
dealer: ada...
catz: sapa yg aku nak caya ni??
dealer: u pi lah tgk rumah budak2 arabic tu....

(memang ramai student arab dan lecturer arab menyewa kat blok aku tuh...and aku benci betoi derang suka memekak malam-malam cam takde sivik langsung!! suka On music kuat2...bencii!!)

so now..aku kompius...napa TM kata apartment aku takde cable telekom lagi...??? hah?..whyyyy??? sapa yg ngok ngek ni??????
esok harus aku pi call TM lagik ni.....

2 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Wahhh tu dia dah tuka layout... tapi catz aku lagi suka layout ni lah.. hitam itu kemas... kan kan kan...bravo untuk chef kita!!!

CATZ said...

yer..aku pun suka hitam.kemas dan elegant kan..kan...hehhee..
Saira yg cadangkan..dia yg tolong aku adjust itu ini..ni pun belum siap ni..tungguuu!!!