Monday, February 4, 2008

Malam pertama...

Sarapan pertama di rumah baru.

Malam tadi aku susah nak tidur, badan penat mata ngantuk tapi kenot sleep..haa..ni sebab tidur tempat baru lah ni..kan malam ni 1st time tidur sini..Sudahnya, aku ke dapur, masak air then buh air dlm botol, then aku lap-lap dapur..hihik..susun-susun barang dalam peti ais. Pastu lap-lap meja..dah tak tau nak buat apa..aku baca majalah pulak..aku beli majalah PC..lom baca..pun tak boleh tidur...hisssshhhhh..tah pukul berapa tertidur, pukul 5.15 pg aku dah terbangun. Mak sejukknyaaa...Takleh tidur dah...pukul 6 aku bangun wat bekpes, the solat subuh. Then lepak-lepak jap, cuci kain (aku takde washing machine...huuuhu..)..then siap-siap pi opis. Sarapan, banyak lebih aku bawak cekodok bawang tuh pi opis.. nu haa..opis mate aku tgh makan cekodok tu..heheheh

2 comments:

Saira said...

Bila nak jemput kami semua ke appartment mu itu?

Catz said...

okay..nanti time lapang-lapang sket..maybe kita bleh pi gym or swimming together-gether