Wednesday, October 8, 2008

Ayat-ayat cinta

A place for the yellow eyed penguin(protected)


Ayat-Ayat Cinta (Rossa)

desir pasir di padang tandus
segersang pemikiran hati
terkisah ku di antara cinta yang rumit

bila keyakinanku datang
kasih bukan sekadar cinta
pengorbanan cinta yang agung
ku pertaruhkan

reff:
maafkan bila ku tak sempurna
cinta ini tak mungkin ku cegah
ayat-ayat cinta bercerita
cintaku padamu
bila bahagia mulai menyentuh
seakan ku bisa hidup lebih lama
namun harus ku tinggalkan cinta
ketika ku bersujud

bila keyakinanku datang
kasih bukan sekedar cinta
pengorbanan cinta yang agung
ku pertaruhkan

maafkan bila ku tak sempurna
cinta ini tak mungkin ku cegah
ayat-ayat cinta bercerita
cintaku padamu
bila bahagia mulai menyentuh
seakan ku bisa hidup lebih lama
namun harus ku tinggalkan cinta
ketika ku bersujud


Di pantai ini, satu-satunya tempat di dunia di mana yellow eyed penguin tinggal (spesis yg dilindungi kerana hampir pupus..)


Oh..sudah ketinggalan zaman rupanya aku ini... berkesempatan menonton 'ayat-ayat cinta' dalam penerbangan 12 jam lebih yg agak membosankan...oh..i likeee!!! te-ti-ba aku air mata aku mengalir.....cerita yg menarik...dan menyentuh hati. Oh..aku sungguh ketinggalan keretapi..lalu 2 kali aku menontonnya.
Nak cari VCD/DVD citer ni...kat mana nak beli?

7 comments:

bozzobattousai said...

aku tak pernah dengar lagu rossa yg ini. takpe nanti aku limewirekan....

AB said...

catzs!

selamat hari raya! :)

rindu nak baca celoteh catzs :P

take care!

Rarai said...

sis..tv3 ahd mlm nextwk..ada ayat2 cinta..dont miss it!

mohad said...

jauhnya dia membawa diri ..semoga bahagia bakal miliknya nanti..

adie-ishmael said...

lawanya ciptaan Allah di mana2 jua pun...

Aleeza Zaily said...

Cari le novelnya... pasti menitis airmata... especially utk org2 yg mendambakan cinta macam kita-kita ni... huhuhu

Rarai said...

ngee..sis...i tersilap...mlm ni yg ada ayat2 cinta kat tv3..i'm watchin it now!hmm ;)