Friday, October 17, 2008

Te Puia

hujan...hujan agak lebat pagi ni...ke Te Puia..geothermal maori village..guided tour... tour guide org Maori...hari hujan so mcm tak best sgt lah...kamera basah...terpaksa buh kamera dlm baju..

ni le tour guide maori tuh..





menggelegak...98 darjah celcius..


eh..ada miow la...! miow ni duk kat tepi kaki catz..hikhik..aku ingat kat mesia je catz suka duduk kat aku...ni kat perkampungan maori pun catz duk kat aku jugek...hikhikhik...misteri laaa..




kat dlm ni ada sekolah mengukir..etc..

2 comments:

adie-ishmael said...

knapa ambil pic tour guide tu sipi2 jer....?? lawa ukiran kayu tu...suka

Catz said...

hi adie..
sipi2?.hiks..aku duk jauh dr dia lah...
hem..ukiran kayu mmg salah satu trade mark mereka org maori..dan setiap ukiran ada maknanya...ada maksud di setiap corak ukiran..