Sunday, October 26, 2008

Jamuan raya..


kebetulan je kan...aku nak makan rendang..nak nasi impit..!
oh..actually aku byk je undangan jamuan open house/jamuan raya.tapi satu pun aku tak pegi..
i can' make it...sorry frens...today oso got one la..tapi aku balik kg nak mkn rendang mak aku.sorry titot!
2 hari berturut pi jamuan raya...actually kebetulan aku pi opis lah on thursday ..and when i saw banner "jamuan hari raya 2008".
erkk...aku pakai seluar...! ops..memang lah semua org pakai seluar..maksud aku..aku pi opis pakai t-shirt dgn seluar..mana aku tau ada jamuan raya...then kawan aku call beriya ajak aku mai makan..and siap remind.."pakai baju raya...tema.." aku reply..aku pakai seluar..malu nak pegi..dia sms" pegi balik apartment ko..pi pakai baju kurung"..oh..
sungguhhh..erk...pastuh ...ehm...kalau aku makan jugak..kena halau ke?..tak kan??..so selamba jek lah pegi walauuuuuuponnnn or duk pandang aku semacam..hiks...biorlah org ckp aku takde baju raya..janji aku dpt makan lemang, ketupat, rendang..walaupun kedengaran ramai merungut rendang tak sedap..aku makannnnn je..sedap je bg aku...dah free..hahhah..tekak aku mmg mcm ni....so aku makan banyak-banyak..when my PT sms-ED.. " bila nak start gym..?"
haaaa..aku ignore je..esok lusa sure dia call aku pujuk aku pegi..harharhar (ni setelah dia ceramah aku 3-4 hari lepas...u kene peg...kena start...nanti u gemuk mcm guni beras."
ehhhh....nantilah...malas nak pikir..baik aku pkir pasal rendang nih...
nanti terbantut selera...







soto yg sedap

esoknya,.satu lagi jamuan raya.aku mkn cam jakun...siap tapaw lagik bwk balik...hahahhaa...
hr ni nak makan emak aku puak punya versi jamuan raya..

t
ata.

12 comments:

CAHAYA said...

tetiba teringin lemang dan rendang... boleh tak?

antu said...

hi there..i found u have read my blog..hehhee..let's xchange link..

http://amerbourdon.blogspot.com/

bozzobattousai said...

bestnya kek lapis sarawak... bestnya....nakkk....

Wahidah said...

bestkan pi jamuan hari raya...byk juadah..hehehe..habislah diet u sis..hehehe

Penulis said...

Nak cari meehun sup dan mee rebus istemewa di Alor Star?

Anonymous said...

Meehoon Sup & Mee Rebus istemewa di Alor Star kat mana?

Penulis said...

Meehoon Sup & Mee Rebus istemewa di Alor Star kat mana?

CATZ said...

hi cahaya..
bolehhhh....now ni kat mana2 ada jual..hiks...

CATZ said...

hi amer...
ok..i;ll link urs to my blog..
anyway..welcome to my blog..happy reading..

CATZ said...

hi bozo..
kena naik belon kot kalau nak kek lapis nih.hehhe

CATZ said...

wahidah..
memang lah.habess diet ku sis..tapi aku tetapp nak makan..hiks..

CATZ said...

hi penulis/man..
saya bukan org utara..maybe boleh tanya dgn bloggers dr utara..ramai juga blogger dr utara yg buat entry pasal makan...
di link side bar kana saya..anataranya encik ismadi...dr kedah..may boleh tnaya dia..saya harap dpt membantu encik penulis.
anyway..thanks for visiting my blog..

miow