Sunday, October 12, 2008

Yellow-eyed penguin place part 2

Cantikkk!

Nilah tangga..pegi turun, balik kena naik...hiks..sian makcik2 jepun tuh...syssshhhh!
kat sini mesti senyap..kot2lah ada penguin lalu nak balik rumah..

tuuu..nampak tak yg putih tu....


telur penguin...ada pulak yg buat lawak nak beli..nak makan ke hapa..Danial dgn muka serius ckp.." are u sure?"..org tuh tanya lah rege..Danial kata regenya penjara seumur idup..wakakakaka..

tu...duk dlm rumah cik penguin tuh....uikss...buat apa tuh cik...mengait/tgk tibi ke masak??

wah...ala2 kemalasan...kenyang sgt mkn kuih raya ke hapa nih..


tuuuu!!!
haiii!!!

6 comments:

faizmalik said...

wah... gue sangat jeles...
pi sorang2 je ke?

iNGENiOUS AYU said...

mcm pelik je penguin golek2 kat rumput.

sebab dah biasa tgk golek2 kat ais kot :-/

adie-ishmael said...

Tq catz sbb buat N3 ni...dapat share cerita...cute jer penguin tu!

Catz said...

hi faiz.
thanks for visiting my blog..

Catz said...

hi ayu..
catz pun pelik..
aku bayangkan mereka duk berbaris kat beach ke..atas ais kewww..

Catz said...

hi adie..
penguin memang cute...