Thursday, October 30, 2008

Kunjungan seorang teman..

Semalam..balik dari KL... rushed back to apartment..beli barang dapur sedikit...hah..peti ais aku kosong...no food..yg ada cuma ais batu saja..catz mengajak seorg teman dr Kajang dtg ke rumah..
Fikir utk masak simple..tapi masa dah lewat ptg...so beli laksa je (ha-hah-ha..ngelat..)...
buat air sirap...beli eskrem, buah, dan apatah..swiss roll kot (semua dibeli di kedai berhampiran)..
Axa, sori le....semua aku masak kat kedai..sebab fikir nanti dia lewat balik..so makan je apa yg ada.
(niat utk masak spaghetti bolognese, udang tempura terpaksa dibatalkan ditangguhkan..huhuhu..next time!

the food..

Laksa ni sgt sedap! aku suka...

Thanks Axa..jangan serik datang lagi..

sekian.

8 comments:

attyfir said...

catz..masa masak spagetti..jgn lupa kan aku ye..

CAHAYA said...

teringin laksa la pulak! Hmm, masuk blog catz ni, mesti kecur air liur. Hehe.

Wahidah said...

i lurve laksa much la sis...btw..bile leh jumpa ni sis

CATZ said...

hi atty..
ye..saya tak lupa..
mailah...jom makan..hiks..

CATZ said...

hi cahaya..
saya bukan penggemar laksa..tapi laksa tuh sedap pula..saya makan banyak..u org mana ye?.u org mana??..utara ke?

CATZ said...

h wahidah...
Insya-Allah kita akan berjumpa...
saya belanja laksa nak??..hiks..

Wahidah said...

belanja laksa??? pucuk dicita ulam mendatang sis...:P

adie-ishmael said...

kalau aku kunjungi catz kat umah,catz nak masak apa jamu aku makan?