Wednesday, April 1, 2009

klik-klik zoom-zoom ...

ni entry malas...nak buh caption pun malas..hahaha..

market food street


food street..








ni aku zoom dr bilik je...malas nak berjalan..sejuk...



arena of stars

outdoor theme park



indoor

7 comments:

@xiM said...

ni rasa macam nak datang sini nih..heeee

@xiM said...

ni rasa macam nak datang sini nih..heeee

SiMpleSmArtErMe said...

bestnyer tgok..sejuk..sedap tido

AYU THE KITE FLIER said...

wah.. teringan zaman praktikal dulu. diaorg siap bwk sampai ke genting. tapi malam dan sekejap saje la. masa tu berazam nak pergi lagi. pergi yg proper punya cuti la. tapi skarang dah keje, xde masa plak T_T

Catz said...

axim,..
selalu turun KL tuh..apa kata naik sket ke genting..hehehhe

Catz said...

simple..
memang sedap tidurrr..malas nak jalan2...sejuk

Catz said...

ayu..
why dont u take a short break..
pi genting..have fun..tak jauh pun kan..hiks...release tension u yg selalu nampak stress tu...
mana tau lepas tuh happyyyy..
pi satu hari pun dah cukup..