Sunday, May 10, 2009

Ikan Bakar FEND

Ikan bakar FEND...pernah nampak review kedai ikan bakar ni kat few blogs dan dalam rancangan apa ek kat astro. kebetulan last week masa site visit kat Subang Jaya. Office mate bawa kami makan di kedai ni yang terletak di Kelana Jaya.
Dari jauh dah nampak yang kedai ni sgt pack dengan pelanggan. Ada yang sedang makan, ada yang sedang beratur untuk mengambil makanan.

Menu kedai ni simple je..set nasi yang dihidang dgn ikan atau ayam bakar. Terdapat beberapa jenis ikan bakar seperti ikan kembung, ikan pari, cencaru dan lain-lain. Terdapat ulam, sambal belacan, dan ulam. Ada juga ayam kampung, sup dan ayam goreng berempah. Selain itu, ada juga pencuci mulut yang terdiri pelbagai jenis bubur dan pengat.

sup ayam, sup tulang..

Kedai makan ni sangat sibuk dengan pelanggan. Tuan kedai dan pekerja sangat busy menyediakan set nasi.

Inilah set nasi ikan bakar. Ikan bakar, sambal belacan (ke air asam??), kuah asam pedas kot..nasi dan ulam (ni amik sendiri..pilih le ulam apa nak...)

Yang istimewanya, ikan bakar ni disiram dengan kuah/sambal yang catz rasa sgt sedap....yumm...nyummm.... dan sambal belacan dia (eh...aku rasa cam sambal belacan, tapi ada yg cko air asam...tapiii sgt sedappp!!
Harga makanan dalam kedai ni berpatutan..sebab dihidang secara set, so senang nak kira.

Sesapa nak makan, kedai ni terletak dekat dgn dataran Glomac / area belakang Giant Kelana Jaya..

selamat menjamu selera!

5 comments:

makdaracute said...

rasenya macam pernah masuk kat dalam rancangan Warung Kita..

A I R I N A said...

my sister been there makan kt restoran tu but she said that the food x berapa sedap sgt!!! dun know la,tu opinion dia...

CATZ said...

makdara..
yer...rancnagan tuhlah..kat prima..
hehhehe

CATZ said...

Honey..

ikut selera memasing kot..ada yg cko sedap..ada yang tak..hehhee..btw time makan tuh tgh lapar gila dan panasss...hiksss...

Unknown said...

sedap memang sedap...tp ade kotor sikit kat dapur....lalat banyak...