Tuesday, November 4, 2008

Hujan lebat..

hujan lebat...dengan guruh..berdentum..suasana gelap...
nak balik....kereta jauh...kalau kuredah juga...sure basah kuyup...
nasib baiklah 'radio rosak' dah balik..(axa..ko gelak kuat-kuat oke...sampai tergolek-golek..)
jadi aku dapatlah duduk disini dengan aman damai..
kalau tidak..sure aku keletihan....penat dgn cerita hikayat Malim Deman (ke demam??)...
atau cerita sembilu part 5 yg entah berapa kali diulang-ulang...mungkin juga cerita pokemon, doaremon dan sinchan itu...uhh...(boleh bayangkan tak..dengar cerita tapi takde gambar...penceritaan sgt selow, berulang-ulang ...dan ko dipaksa utk gelak sekali...mcm ala-ala..nak tunggu ending story tu 6 jam..lepas tuh kdg cerita pun ending tak best gila..dan bosan..dan rasa kenapalah lembaga penapisan filem tak ban je cerita ini..aku pulak yg kena paksa dengar)..oh aku letih dah...haus pulak tekak ku ini...

hujan lebat...lebat....

saja lah meroyan..nak balik takleh..stuck nih..tolong...awwww...

3 comments:

mamaREDZHA@p-na said...

huhuh... sama la kt cini pn lebat giler... cm dh malam je rasa..huhu!!
dpt tido sedap nie...zzzzzzz!!

tp alamak.. tgh keja, huhuh!! :(

CAHAYA said...

kat tmpt kite pun hujan je. pastu ngantuk! kalau disorongkan bantal ni, komfem gagal bangun pagi esok. hehe!

Catz said...

hi mamaredzha..

keje rajin2...hiks.....

hi cahaya,
catz pun tgh bayangkan bantal nih...hikhikhik