Tuesday, November 25, 2008

Seafood at Senibung

Went to TIP TOP ikan bakar tapi tutup..(why today??)
uwaaaa....so tukar plan lah..
Dinner at Senibung seafood...tepi laut...antara tempat seafood yg famous di JB..
ni kat area permas



tepi laut...

cik kiah dan cik temah bergosip..

cik temah baju hitam : u tau takkkk??
cik kiah baju biru: tak tau...

huuhuhuhuu (5 bakul ketupat sedang dianyam)


catz and roy

we had our dinner here..penuhhh sgt org kat sini..sedap katanya..

our drinks..

lobster

we had kerang bakar..

Pari bakar (yummy..sgt mablessshhh)

sotong goreng tepung

noreh jonet dan roy

sup sayur

kenyang ke lapar ni??


abg ketam: haa..cepat amik gambar
me: ok ketam..senyummm....sebelum kena masak..sila mengucap ye..

ketam chili..yummy! 3 ekor ketam yang besar-besar..tak ke tamak namanya tu?


10 comments:

pinkebaya said...

haha aku x leh lupe kefrendlian abang lobster sampan (bukan tampan tau) tuh! lawak siot!

axim said...

ya tuhan..

ketam nipah tu memang mencabar keimanan sangat....

Anak Jawa said...

tak perasan lak kedai tuu wujud kat senibung, kena cari niiii!!!!!!

NORA SAKURA said...

AJ,
kedai yang number 6 okeh..
yang lelain tak sedap..
meh ah buat makan-makan blogger selatan..got meh???
selalu tgk blogger KL jer buat makan-makan...gegegegggegeeee.
takpon,ko buat cekodok 5 pagi ko tuh...geggegegeggegee.

pinkebaya,
mai lagi noooooo...
abang sampan renduuuu kat koooo!
btw,ketam Tip Top lagi meletop oke!!!ngan bun panas panas!!!..

Catz said...

pinkebaya..
tak boleh lupa dialog abang lobster dan abang ketam..
"perlu ke abang berdiri dekat sampan ni??"
aku: TAK PERLUUUUUUUU..saya nak amik gambar sampan..
wakakkakaka

Catz said...

axim..
ye..ko tgk dari ketam tuh idup2 lagi..sampai le ketam tuh jadi mmasakan yg sedap....

Catz said...

AJ,

bestnya ko duk JB..hari2 bleh pegi senibung...

~aianna~ said...

SIS...tip top ikan bkr??hmm mcm familiar je..yg kat tepian tebrau 2 ke..yg da pindah kat area jln.sg chat?yg dlu tepi dataran bndraya kan?i rs 2je la ikn bkr paling best...but then xtau ape name gerainya..tp..mmg best gle r...penuh je org...singaporean mostly...

Catz said...

ye aianna..
kempunan kakak ko nih nak makan kat tip top..bengang oke..sampai2 je tgk gelap dan tutup..
meroyan aku sekejap tau dok..
memang nak pegi JB lagi niii..iskkk

NORA SAKURA said...

pink,
ngada ko yerkk...ngan abe lobster pn nak scandal kahhhhhhh