Wednesday, November 26, 2008

Nasi Lemak Senibung

Selain seafood yang best kat Senibung nih... berkesempatan try nasi lemak senibung yg dikatakan agak tersohor gitu di JB... landmark nya kalau ke situ...Jusco Permas...depan ada traffic light...tuh..amik hala ke Senibung...
(Di Jb ada banyak jusco..azaabbb nya nak pegi sini sebab ada org tuh..salah bagi instruction..ke Jusco Teberau pulak...lepastuh..ada org tuh pulak tak reti pegi kalau tak dimulai dari rumah dia..azab tak...dari Jusco teberau..kena ke XXXXX resdidence lepas tuh baru ke Jusco Permas pulak......mak rasa azabb sgt oke..

Sampai je..wah ramianya manusia...sedap sgt ke nasyi Leymaks dia ni?? Sebab tamak..beli 2 oke...sebab nak menghayati rasanya...
Kedai nasi lemak ni kedai yg hujung sekali antara deretan kedai seafood dalam entry sebelum ini..walau perut dah buntang kedepan..still nak rasa nasi lemak senibung....
(ada tak reader dari JB..selain dari Nora JOnet yg boleh bagi testimonial akan kesedapan nasi lemak ni...??)

Abang nasi lemak dah siap susun-susun utk pelanggan yang tak putus-putus..eh..kat sini semua abang nasi lemak ke?..takde kakak nasi lemak?

Nasi lemak berlaukkan sambal, timun, sayur kacang dan telur. Ada juga pilihan ayam goreng kalau mahu.

Suasana di kedai Nasi Lemak Senibung...meriah sakan....menggambarkan betapa sedapnyanasi lemak itu..memang sedap oke...mennjilat pinggan dan menjilat polisterin (kalau tapau le..)

oh..makan-makana di JB belum habis lagi...

bersambung...

5 comments:

Kal El said...

alamak nasik lemak tu nampak sedap tapi ikan bilis tu dia kira ke? macam sikitnye (walaupun Kal El tak makan ikan bilis kan.... Sambal pun macam sket nye...)

~aianna~ said...

hiks!dear sis...i org jb..tp keciannya xpenah lg kujejak kaki ke senibung...

Catz said...

hi Kal el..banyak juga sambalnya...cuma ditutup oleh telur so tak berapa nampak..bagi saya oke...nasik pun sedap..
tak ingat ada ikan bilis ke idak...hiks

Catz said...

hi aianna.
catz pun 1st time ni..dulu masa duk Jb tak pernah dgr pun tempat ni..pi lah kesana...makan seafood and must try the nasyik leymaksss.
worth to try lorr

Sierrauniform said...

hehhe..abang nasi lemak, kakak nasi lemak tak de, kelakar jer catz..