Wednesday, November 26, 2008

Makan lagi..masih di JB

Balik dr seafood senibong....plan nak tgk DVD...oh..cik roy telah membeli DVD di depan kedai nasi lemak senibong .kedai itu memutarkan lagu dangdut yg sangat kuat bunyiknya...heheheh..
roy beli 2 DVD cetak rampok..aku tak subahat oke...aku tumpang tgk je...hikhikhik..

Sambil tgk DVD..tuan rumah menghidangkan nachos dgn cheese yg boleh menyumbat saluran jantung bersama salsa...so non-stop eating lorr....

Hasilnya...semua membongkang pada pukul 4 pagi kot....aku paksa diri aku tidur la..sebab nak drive jauh esok tuh..nak balik KL lor..kang ada yg tervavas ke mana-mana tah kan...

pagi sebelum sarapan...bergambor dulu..nak balik dah..

tuan rumah sediakan makaroni goreng....ngapp

catz memandu...di JB...


mencari hala tuju ke highway utk pulang..ke Batu Pahat dulu....ada lagi benda nak makan..wakakka...asyik makan je..dah.katanyaj alan2 carik makan..ye dok??

JB town..

Meneruskan perjalanan ke utara...when roy said : "catz..i need a coffee break.."
eh..kejap2.aku kompius ni...sapa yg drive nih?? aku kan...?
hikhikhik...

had coffee and toast at KAYA kopitiam..alas perut sebelum sampai ke BP..dah pukul 1 kot masa ni..

makan...dan makan.....hilang mengantuk..serious ngantuklah..mlm td kurang tidur..walaupun bangun dah siang..heheheh
okeh...teruskan ke BP..


4 comments:

bozzobattousai said...

febret aku tuh nachos cicah cheese tapi tak lah makan bnyk r nanti dr aku marah...

atty's said...

huhuhuh..nangis aku tgk ko catz..asik makan2 jer..bila nak banjer

Catz said...

hi bozo..
memang sedap mkn dgn cheese dipping tuh..tapi bleh menyumbat saluran jantung lahh

Catz said...

hi atty..
toksah le nangis..
weh...jomlah...jumpa..aku nak pass barang kat rizal utk cik purp di Uk..dia pi UK masa krismas ke?