Friday, February 6, 2009

0? ..eh..??

eh??...korang tgk TV tak?...eh bukan tgk..maksud aku..ON TV tuh dan menonton program nya la...tetiba kagum pula...aku boleh angkut segala nasik, lauk dan botol kicap sampai depan TV semlm..tgk TV 1..
eh..aku minat politik ke??? entah ek...ke sekadar ikut perkembangan semasa...pastuh sambung dgn rona roni makaroni....sebelum tgk rancangan masak2..makan2 kat AFC (703).. iskk......sedar tak sedar... 2 pinggan...(sebab tiba-tiba aku bangun, angkut periuk nasi ke depan TV pulak)..huhuhu.


panassss je suasana sekarang ni..aku nak pi amik angin kat alaska le kejap.. tata.!

so kesimpulan... 0 kcal burnt! oh..blame my PT for cancell the session.

2 comments:

anne said...

hi catz....macam pernah kulihat adegan depan tv tu...tapi di mana ye...oh ya di rumah sendiri la...

;-) i tiap tiap hari buat mcm tu...

Catz said...

hi anne,
bestnya mcm tu hari2...saya jarang lah...the previous one was march 2008 kot..during the general election results on TV...hahahhaa..time cam tuh segala botol kicap, cerek periuk pun berjalan ke depan TV...hahaha