Monday, February 9, 2009

Kucing kecik vs Kucing besar

Ni anak kucing baru kat rumah emak...comel lah jugak..lupa nak bagi nama...ehm..nak bagi nama apa ye?...butet?..memey? bobo?



ampun...sorry cingg....smlm..aku telah dgn tak sengaja..nyaris terbunuh kucing ni...aku angkat kucing ni..letak kat atas seat motorsikal abah..sebab?..aku nak amik gambar dia..pose2 maut atas motor ala-ala model gituh...ala-ala gadis litar konon2 lah...ti-ba-ti-ba...
ketepokkkk!! ...euuuuwww...nyawww..

eh?

kucen jatuh...kucen jatuh...alahai..baru klik2 dua kali..dia jatuh...lahai...ampun ...aku nampak dia mcm susah nak jln..kaki belakang belah kanan kengkang terseliuh kot..tapi dia bergerak...
adik aku yg keje misi tuh ckp...ok kot..tak patah (wahhhh..tgk pakai mata je?..mata bionic apa?)
rasa abersalah pulak..rasa nak bawak ke vet..tapi hari cuti..isk....(mcm le aku rajin..ha-ha).


ni abang kucing kecik tadi..umur??..entah..dah tua bangka kot..Tapi..... dia kan....mentel..ada ke patut..adik dia duk menyusu kat emak dia la...tiba-tiba dia pun menyibuk gak nak menyusu sama..mak aku kata..mmg selalu mcm tuh..muka mak kucing tuh cam bengkek je dgn dia.. mak kucing tuh terus bangun..angkat kaki dan tidur tempat lain...meniarap..malas kot nak layan dia nih..dah tua bangka duk nyebok nak susu mak pula...hikssss...

kucing kecik: lapar..belum kenyang....tu la..sapa suh kacau mak kita..dah lari mak kita..uwaaaa..mioww..miuuu..
kucing besar: syadappppp youuuu...
emak kucing: Zzzzzzzzzz..zzzzzzz

8 comments:

anne said...

awww...so kiut. kesiannya,sakit eh kaki dia:-(

Catz said...

hi anne,

ha..ha..cute kah..?..memang sakit le kot kaki dia..kesiannn...hiks...

makdara said...

alah...comelnya anak kucing tu....kena bawa gie berurut tu...takut terseliuh urat kakinya...anak akak akan sebut "meow" bila nampak semua jenis haiwan yg berkaki 4...hehehehe...

NORA SAKURA said...

OOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!

hooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!

kalo dia patah kaki,i see you in courts mammoth ok!!!

aku dah booked dah dia niiiiiiiii.
nama dia Brad Caprio !~~~~~

bozzobattousai said...

comel...org tua2 kata sape yg suka kucing nih baik hatinya...betul ke?

Catz said...

mak dara,
hhaha..urut?..hihihihihi..bawak anak tucen berurut..ehmmm..hiiihi..
god idea tu

Catz said...

oi nOra,
court memot cawangan mana nak jumpa?
kajang? teberau? ampang?
hahahaha..
brad caprio?..aku pun tak taw..kucen ni jantan ke betina oiii..

Catz said...

bozo..
betulllllllll....ko tgk jelah aku..baik hati tak agak2nya...hahahahaaa