Thursday, January 15, 2009

cekodok pisang

semalam teringin mkn cekodok pisang..so..mlm tadi..buat cekodok sebab ada pisang 4 biji..
catz guna buat sikit je..
guna 2 biji pisang, buat kulit dan lenyek, tambah 2 cwn tepung, buh gula sket..camour..sampai sebati..
buh soda bikarbonat sikit je (catz buh 1/2 sudu teh je..)..gaul2 sebati..gorengggg..
krong..krenggg...prongggg prangg..dan siap..
hidang dgn nes-O..nyum..nyummm

motif apa aku bubuh brokoli uh?..hahhaha..saja je..takde kaitan dengan cekodok yg sudah dimakan.atau yg belum dimakan...hihiihihi

13 comments:

CAHAYA said...

Catz masak cekodok pun nak hias2 gitu. selera ko. hehe.

ateh... said...

betul tu cahaya..cekodok pun nak ade pokok kat atas dia..tapi catz..ni berminyk ni..tak boleh2..bg kat kucing yg merajuk hari tu..jojojoj

atty's said...

dapnya cekodok..

NORA SAKURA said...

brokoli mengkruk duwure jempot jempot te...ko geli hati banget dong!

makdara said...

sedapnya cekodok pisang..memang sedap dimakan masa panas2 lagi....

anaiz said...

catz, saya tengah lapar nih..
tengok cekodok pun dah sodapppp... hehe..!!

Catz said...

hi cahaya,
hahhahha.tuh saja..cekodok tuh hitamm..nak bagi seri...ekekke

Catz said...

ateh...
hahahhaha..tuh bukan pokok oke..hahaha..nampak cam pokok..
saja je nak naikkan seri...takde kena mengena dgn cekodok pon...
hahahah

Catz said...

atty..
nak ke..??
tunggu kat simpang..ekekkekeke

Catz said...

nora,
ko geli banget...ekeke..mak fedulik apa..ora eneng benda lain arek aku letak..belasah a'e lahh

Catz said...

mak dara,
caz habis sepinggannnn..hahaha..memang sedappp

Catz said...

anaiz..

lapar keww..jom masak..

adie-ishmael said...

biasa sangat...buat ler cekodok apple ker...