Wednesday, January 28, 2009

jajan di jalanan

Food yg sempat catz snap...jajan di jalanan katanya.. (aku baca kat labelnya..)
catz tanya gak dgn waiter kat cafe hotel ni..apa nama kuih ni...tapi entah lah..tak berapa lekat kat kepala..so lupa apa namanya...
tapi sedappp!!

ni takasilap...namanya..kuih mochi

yummm..

inti pulut dan kacang

Yang ni kuih koci dan kuih ketayap kot....cantik warnanya..inti kelapa semuanya.

8 comments:

CAHAYA said...

macam sushi je pulut inti kacang tu. hehe.

bozzobattousai said...

moci ke koci ke dua2 nampak sedap...

DrSam said...

baru nak cakap macam cik cahaya tu. macam kuih jepun je.kiut miut.

pinkebaya said...

wei tot,
ni mcm typical kuih nyonya called snow somethin.. fillingnye variety dr kelapa to kaya , keledek etc but my fav is always kacang merah sedap banget!!

Catz said...

hi cahaya..

ye mcm sushi...ahhaha..tapi sedap..manis..

Catz said...

hi bozo,
yes..mmg sedap..tapi manissss...

Catz said...

hi DrSam,

maybelah..cam kuih jepun..hiks...

Catz said...

hi pinkebaya..
tahlah..tapi they call it mochi..sedap..kulitnya tepung pulut..lembut...yummy!