Wednesday, June 11, 2008

Nuin

Hari Ahad..konon-kononnya tak nak keluar rumah. Kan sabtu dah kuar dari pagi ke petang,tapi..hehhe..kuar jugak tu..minyak mahal pun kaki ni gatal nak keluar berjalan. Degil tau kaki ni.Plan nak ke area Bangi je tapi terlepas ke Putrajaya. Ada org exciteddd..huhuuhuhu..
Sebelum ke Putrajaya, singgah ke Nuin, masa ni dah pukul 4.30 ptg..sesuai lah nak tea time kan..

popia Taiping

roti bakar

ice lemon tea

capuchino apa tah

Bagi catz food kat Nuin ni sedap-sedap. Nak makan nasi lemak? Nuin has nasi lemak Perak yg sambal dan nasi nya sgt sedap. Nak makan mee rebus? Nuin has Mee Rebus Menara Condong. Menunya semua diberi nama yg ada kaitan dgn negeri Perak. Nak makan popia basah (jaga kesihatann youu...), Nuin ada popia Taiping. Ada juga Laksa, tomyam, kuih etc. Harga berpatutan. Terdapat dua ruang, di luar dan di dalam yg berhawa dingin dan cozy suasananya. Disediakan free wifi dan kalau takde laptop, Nuin provides PC. So sambil2 makan bleh surf internet. Best!..aku suka...
Service kat sini ok ler....cepat jugak. Kedai ni konsepnya family restaurant gitu..
Hiasan dalaman cantik dgn mural dan lukisan yg berkait dgn Perak, ada gambar besar menara condong dll.. cantik. Kat dalam ni dia buh sofa dna ada juga meja yg u ols bleh duk atas lantai. Best sambil surf, sambil makan, lepak atas lantai cam kat rumah..

Nuin terletak di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi, belakang Petronas stesen, bersebelahan dgn 7 Eleven.

No comments: