Tuesday, March 4, 2008

smile you ikan patin..!!


ok..ikan patin is one of my favourite fish...masaklah apa pun..lemak ke..asam pedas, gulai tempoyak..etc..but!!..perlukah aku dipanggil ikan patin?..
something that make me smile..laugh...yesterday..perlukah mak ni dipangil ikan patin u ols....tak ke melampau tuh....mak pun tak tau le nak senyum ke. .tapi aku dah ketawa cam nak rak le..kureng asam le kan...



tapi kek ice cream ni buat aku senyum...(sedap lerrr)

p/s: rupa mek ni ada mcm rupa ikan patin ke u ols...keep wondering neh...patin pun patin ler..yg penting sedap lemak berkrim..

errr...kalau nak bagi i kad dgn kek...tak yah le panggil i ikan patin..panggil i ikan comel kucing comell dah ler..heeee....lariiikk..

2 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Catz.. itu bukan kutukan tu tapi pujian... aku pun hantu ikan patin tau..memang aku suka... dan paling suka of course asam pedas yg ko tunjukkan dulu tu... meleleh aku tengok...

CATZ said...

tu ler...sabooo je kan..harus balik ni aku nak carik ikan patin.sedapnyaaaa ikan patinn nih...huhuhu...masak apa ek..
eh..beruang..mana tempe goreng ko..ku tungguuuuu nih..tak muncul2..huhuhu