Wednesday, March 26, 2008

Yeyyyy..aku menang..lihatlah donia...!

hem..semalam, catz won cabutan bertuah...yey..i was attended my persatuan NGO xtvt...
ala2 AGM gituh... i was one of the organiser aka committee member...
bestnya..makan sedappp....i was seated at VVIP table...haruslah aku makan cam nak rak..tapi gambor makanan lupa snap...
but i won ..i won....lihatlah donia.!..lihatlah donia...! aku menang cabutan bertuah...dapat pinggan..i likeeeeee....

berbungkus.....

now u see..i likeee
apa yg aku dapat dari majlis semalam??

1. Good food (slurppp)
2.inspired by the datin-datin..wahh..potongan badan derang, walau anak dah besar2..badannn..cantiknyaaa...jelesssss...terus catz rasa nak pi gym dan bertaubat nasoha tak mo makan banyak lagi...nak diet....ayooo datinnn..how ah....ur bodyy..like anak dara..(anak dara now pun gemuk2...ayoo)...

i was voted to be the secretary of the persatuan..nasib baik le undi aku aku tak bayk (ayoo..pilihanraya ke??.. ada pengundi hantu kah?)..so aku tak jadik secretary..mmg aku tak nak..dan aku dah warning..sapa yg calonkan aku tuh kalau aku dpt aku nak cekik2 dia...tak hengen aku la...koje banyak wooo..
and finaly i remain as biro laman web...lagii aku suka....berpersatuan le kaedahnya...

4 comments:

Saira said...

Perghh.. menang cabutan bertuah tu. hihihi.. Bila pk pasal makan, rasa rugi lak tak gi AGM tu tapi bila memikirkan mak datin yang bakal hadir dan terpaksa dientertain tu.. isk tak kosee i.. Tolongla.. I nyampesss giler la ngan datin2 tu, so fake.. euuwww.. It just not for me.. I hate kissing ass ni..

p/s: I don't think you like them k.. it just my pov and I know la.. u not like that, if not i will not friend u la.. hehehe..

CATZ said...

hamboi ko....
ala..aku wat biasa2 je..wat keje aku...hehhehe...
i pon bukan penjilat mcm ada lah seorg mahluk tuh...(depan2 aku mintak rekemen naik fangkat ngn datin itewww..very the penjilattt..)
ayoo..terbuat ketupat plak..

Faris said...

Waahhhh...cantiknya pinggan yg u dapat...Tahniah :-)

I tak pernah menang cabutan bertuah. Ada sekali tu, ada cabutan bertuah: 35 hadiah utk 38 contestant Treasure Hunt, pun tak menang juga. Tak ada tuah kot :-)

Pasal datin2 tu, you tak leh celen lah... habis beribu-ribu ringgit duit Datuk2 tu datin2 guna untuk pi Marie France lah, Marie Spain lah, injek botox lah, outjek celulite lah :-) Kalau tak jaga body, habislah the good life...Datuk2 pi cari yg baru punye.. ;-) Heheh

CATZ said...

Faris,

i pon kan...bukan lah org yg bertuah..sebelum ni i tak pernah lah menang apa2 lucky draw..never.this is my 1st time..huhhhu...my lucky day..

hem...untunglah datin2 itewww..kenalah melabur kan..kalau tak duit nak wat apa..duit banyak2 bukan bleh bwk into the grave...hehehhe...i pon rasa nak gak pi tmpt2 tuh..tapi ada kwn yg [pi ckp...u have to strictly follow the regimn diet tuh...kalau tak..lepas tu membulat balik cam belon....tuh yg susah tuh..