Wednesday, September 30, 2009

i'm bek....


Unpacking
cuci kain seluar baju
kemas..
kemas..
kemas...
sapu....sapu...

kulit kering..
bibir kering...

eh..balik satu flight dgn seorang YB ahli parlimen , dato dan datinnya. kebetulan 2 kali. Makan kat satu restoran kat perth, sebelah meja dgn mereka. Balik dlm flight oso duduk sebelah mereka.Penat aku senyum kat datin tu. ketat je mukanya..ye lah..mak ni rakyat biasa je...uhukssss. Sapalah mak nihhh....


eh...
sesambil aku buat entry ni..aku tgk cerita Rashid Sibir..
dialog yg buat aku tersenyum..
"asyik-asyik lauk ikan dgn kicap...ikan dengan kicap...ingat kucing ke apa kita ni?"
saboooooo je....hiks. Ikan tu sedap dan berkhasiat ok..aku makan nasik dgn ikan goreng tadi. 2 kali tambah.
eh...dah berapa kali citer ni diulang daaa...iskkk..asssterooooo nihhhhhh...


9 comments:

roseazmi said...

Seronok arr makan angin..Selamat Hari Raya Catz!!!

en_me said...

balek ke ganggang jugerr cik kiah kiter nih.. ihihi

Anonymous said...

MP yang ko jumpa tu aku agak mesti dari partai.... kan? harap-harap satu ari nanti kok Catz jadi datin janganlah buat cam tu ya....kesian kat rakyat.

neezareef said...

sapelah gerangan mak datin muke ketat tu yer...

INTAN RH said...

Catz, sbb tu sy mls nak langgan astro, citer ulang2 jek hehe :P

kucingorengemok said...

angkat tangan sambil lonjat² - saya, cikgu! saya, cikgu! saya tau cite apaaaaa!! hehe... kan aku dah warn asstro kan, nampaknya dia buat tak dulik je warning aku tu, hehe

yep, saya ada di LL hari ini :)

geraugebang said...

Anak sapa la datin tu.Awat muka ketat. Kalau muka longgar kan lagi selesa. Tak gitu?

NenekPenne said...

ikan tu protein...

kajian menununjukkan sesiapa yang makan budu, otak bergeliga...

tu pasal akak makan budu...

datin muka ketat? mesti buat botok tu pasal tak leh senyum...ha ha ha

anne said...

welkam bek!