Wednesday, April 16, 2008

akulah si bibik itewww...

huwahhhhh.....
fenats..fenats....mlm tadi catz back to another house yg jauh itewww,
catz drive 1 jam 30 menet..dlm hujan yg lebat..apa tuh..bak cat and dog yer??
sampai romah...pijak je lantai....huwaaa..kaki hitam....baru seminggu tak balik sini,
wahhh...cam rumah tinggal dahhhh..very lah berhabuk...
so...kul 10.30 mlm...catz dgn gigihnya..menyapu, memvakum dan mengemop...
gigih u olss.....mek le si bibik itewww....dgn baldi, penyapu, dan sebatang mop..sok sek..sok...sek...
dan menyental bilik air..3 bilik air...tangan dan pinggang ku cam nak kepatahan...srok..srek...srok...srekkkkk..srokkkk..srekkk....gigih ko..kul 12 mlm cuci bilik air...puhhh.... i need bibik.puhlisss....erk sesapa nak bagi aku pinjam bibik mereka..di alu-alukan...
ada?? jawab kuat2 skettt....
hehhehhehe...

4 comments:

NORA SAKURA said...

Nyah..
aku nak kucing yang kat rumah kawan ko tu larrrrr....
can bring back for me or not?

aku dah plan nak nama kan dia
Christina Aguilera

noreh joness sakura

Catz said...

bring back for you?..ko nak letak kat rumah mak ke umah ngko..?..kalau umah ko kan nyahhh..kompem meninggal kucing itewww..kompem kucing tu kejap makan kejap tak makan..anddddddddd..kalau dia wat hal 'toot' kompem ko ngamok2..harus meninggal ketakutan kucing tu...

NORA SAKURA said...

nyahhh..letak rumah mak lerrr...

Catz said...

nanti aku tanya kwn aku..nak bagi ke tak..n..nanti aku courier..naik air asia ke (kucing tu)..ko tunggu le dia kat epot changi..