Thursday, April 3, 2008

random thought


1. legaaa...my BP level is back to normal this morning.120/80. (tapi ni awal pagi..aci tak?)
Demam pun dah kurang banyak..

2.thinking hard about the herbal life product(produk kesihatan), suggested by a friend who consumed it for 2 weeks, and she feel healthier and managed to loose 2 kg in 2 weeks. (Plus she said jimat duit..no need spend money for breakfast and lunch. aiyooo..280/2weeks= sebulan RM540-----> jimat??
the consultant was measured my weight, fat %, etc..etc..and make me scared..The way she talked to me yesterday made me think..erkk..nak beli?..hihi..

3.report..report..report..get it done!

4. tahap kemalasan masak dah sampai tahap ultra merah..but not my fault. Due to recent health problem, the kitchen is closed. (for temporarily lah..sat gik berasap le dapur itewww)

5.The people from club house keep calling me...annoyying.... karang kalau dia call catz nak ckp cam ni " no yg anda dial, disekat sementara!"

6. Can't wait for my next holiday trip..

7.I have new washing machine..so dun have to srok srek srok srek lagi pagi-pagi..hhehe..he..yey!
8. Negeri Selangor sudah diperintah oleh parti lain dan MB pun dah tukar, tapi kenapa di sesetengah office kerajaan di Selangor ni masih belum turunkan gambar DR KT??
9. now ni ada org duk kempen2 produk milelia plak..nih..keliruuuuu..sapa pernah mkn milelia? help me..



notes: got the flower photos tru e-mail..

3 comments:

Mimi said...

Catz lemme tell u kalau nk makan herbalife tu kene d very berdisplin hehehe.. I beli gk masa pantang dulu, tapi makan xsampai sminggu kerana x tahan lapar nyeh nyeh nyeh.. oleh itu berat saya x turun walaupun sekilo :P

Mimi said...

siannye demamm.. cuti2 mesia di rumah la nie eh?

CATZ said...

mimi,

org yg kempen2 tuh kata benda tuh mengenyangkan..napa ko lapo pulak...ohh..ni mesti masa 1st week nih dia kata mmg gigil wo tak jumpa nasik...tapi kenalah tahan, masuk second week dia ckp dah ok..tapi tah le ek..aku ni pun ala-ala hangat2 **** ayam jek..karang dah beli memahal terperuk jek..
hem...
kwn catz makan 2 set turun 3 kilo..hem..depends pada keserasian org terhadap produk kot..


catz kat opis lah..