Friday, April 18, 2008

Fisioterapi di sepital Banting


aaa....modem streamyx kat klinik kong kong...dan internet di opis problem le jugak hari ni.ada problem...baru leh update blog hari ni..

Dah dua hari catz keje di hospital Banting...Banting ni di dlm daerah Kuala Langat ..
sapa perna sampai morib?..sure pernah lalu banting kan..??
Banting ni is a small town ... now tgh expandinglah compare 3 years back now dah macam-macam ada di Banting.. banyak taman perumahan baru, dan now byk jugak tempat nak shopping...erk..Bnating pun now ada Bowling centre kay...coz kwn aku sellau ckp...ada apa dgn Banting?..apa yg ada kat sini??? very kampung....
as aku very de familiar with Banting, so Bandar Banting tak le cokia sgt now ni...
Nak shopping ada Tesco, ada Pasaraya Megah (big supermarket), ada The store, ada Econsave,
ada 2 Speed Mart dan mcm2 lagi pasaraya..aku sekadar menyebut yg glemer lah..
Nak main bowling pun ada tempat bowling.. Nak makan?..erk..setau aku Banting ni takde signature food...tapi mcm bandar lain..sini ada 2 KFC, ada pizza hut, ada Mc Donald, Merry Brown..err..tu je la.. takde le ketinggalan sgt bdr ni kan...

Back to my story...
catz keje di hospital banting for 2 days...di jbtn fisioteraphy...
ho....bestnya tempat dia..ada gym bagai..and aku tersadai kat bilik mesin diathermy..sesapa yg pernah menjalani fisioterapi tau le kot...yg best tu lagi..ada katil dgn bantal..hahaha...nak tidur..buleh gitu??yg best tukan lagik..patient takde.....hehhehehe..harus le aiii yg lepaks atas katil tuhhhhh...
Yang bestnya hospital ni..kaki tangan nya sungguh mesra alam dan layan dgn baikk gituh..
and nurse2 nya..tak garang....tak seperti typical nurse sepital kerajaan dulu-dulu yg garanggggg.. (erk..mati la kalau ada nurse gomen baca blog aku..ampunn)...


Pagi sebelum start work catz pi kantin hospital...hehhe..kantin dia kan..cam kantin zaman dulu-dulu...sesambil tunggu my partner in crime catz..catz beli karipap dan makan dalam kereta..eh...karipap dia sedapppp...aii beli 2 hengget...and ngap dlm kereta sambil nunggu partner in crime aku yg duk sms "on the way" tapi tak sampai-sampai...aku sms balik kat depa " u ols ni naik unta ke tak sampai-sampai??" ..
so catz duk belasah karipap ni dlm kereta sorang2...sedap u ols...inti keledek..so i guess this is the best karipap in Banting lah kot..so sesapa nak mkn karipap sedap ni and if happen ko lalu Banting singgah le kantin sepital ni...hahahhaa..promote ke apa aku neh...


And tak habis mkn dlm kereta...sambung mkn kat blilik fisiotherapi sambil buat keje...
hahha..dlm bilik n buleh makan ke?..tak leh kot..and i guess bau karipap sedap ni semerbak je ke meja penyelia unit fisiotherapy....(aku rasa dia tau kami mkn tapi nak marah pun tak guna..by the time dia nak marah kami..karipap ni pun dah habis masuk perut)..And on second the second day waahhh..baik nya staf2 kat sini..siap prepare food kat kami...besttt..

erk....naik sewel aku coz trapped dlm bilik fisioterapi ni bersama 2 ekor budak sengal..sorg sengal ayam..sorang sengal kambing yg asyik buat lawak...

No comments: