Monday, April 21, 2008

Malam yang bosan...AF??

Dinner mlm sabtu yg buhsan..nasi goreng simple..


Haaa..buhsannya....segala plan yg dibuat semua tak jadik....nak balik kg pun tak jadik...
aduh..mau terbungkang aku..sabtu malam ahad...aku telah terpaksa tgk AF (hhaha..kena paksa konon)... sangatlah buhsan persembahan pelajar-pelajar itew... dah 2 minggu berturut-turut sebelum ni bila tukor cenel 104 dan tgk AF, baru pelajar yg ke 3 atau 4 aku akan tertidur sampai pagi...huhuhu....dan this week try tgk..magic...tak tertidur and i managed to watch siapa yg tersingkir..haa..Kakak Siti si Siti Saida tersingkir.."Ok le tuuuu.."..kehehheh...mmg patut pun dia tersingkir (fan dia jgn marah..ni my personal view ok..)...dia nyanyi mcm org takut...every week aku mcm terpikir..bila dia nih nak out coz better give other students yg lebih berpotensi to stay..
Sure lega anak-anak dia kan and hubby nya bila dia tersingkir...hehhehe..legaaa.....agaknya anak2 dia ckp .." yeyeyyeyeye..mak dah balik...mak dah balik..."..ekekke..ni andaian aku le...and hubbynya sure suka..tak yah dah jaga anak sorang-sorang, kena masak dan cuci pinggan..ekekke...

And tak rugi lah aku tak tertidur coz dpt tgk 2 last performance yg best..iaitu dari Stacy dan Riz..
mmg best even the pengkritik yg laser itu pun speechless..kan...and yg buat aku stay nak tgk ialah pengkritik Ibu Hetty Koes Endang ..the way she kritik..hhehe..buat aku tersenyum and kdg2 tergelak sorang-sorang...aku felik gak napa dia duk sebut nama Ogy as " Ibu Kartini" ...
korang tau ke? aku ni selow pick up ke apa tah kot...
coz sambil tgk tu aku sambil goreng ubi ( the look like hangus one tapi sedapp).....ubi ni dah berzaman ada kat dapur, tapi tak ku masak pun...so kupas, potong dan gaul dgn garam andd masuk dlm minyak panas dlm kuali...chesssssss....tutup dan terjadilah ubi goreng yg nampak hangus tapi sedapppp..

sebagai penutupnya ialah 2 ketul ais krim...hehhe...erk...eskrem byk kolesterol ke??

ubi goreng

Berbalik kepada AF...hem..tah aku rasa season ni dah tak best..maybe selain pengacaranya yg bertukar, maybe aku dah terlalu tua lah nak tgk AF ni (chewahhhh).... mcm ala-ala tak seswai gitu ke??... Walau pun ada peserta nenek pun yg maybe tujuannya supaya menarik semua peringkat golongan utk mengundi dan menonton..tah..cam takde spark ah..yg klako kan..si Toi...hheheh...apa ek dia punya tag line tuh.."yeye ooo aja...!" dgn gaya klako dia tuh,...and utk mlm tu dia nyanyi lagu beautiful girl..tapi napa tah aku tgk dressing dia cam ninja turtle.aku suka gaya Toi main angklung...tapi bila dia nyanyi..tah ek....ekekke...and nenek Rina tuh?..tah ek....no comment ah..erk..yg aku rasa best Riz dgn stacy je...and kecian si Stanly.....yg lain..malas nak comment....
eh,..apesal aku citer pasal AF ek?? dah tak de modal nak tulis apa le ni kot..

No comments: