Thursday, April 24, 2008

Cik Kiah gelang..

I likeee..

Ni bukan tangan mummy jarum yer... just focus on the gelang... i likeeee it...

Yang ni pun saya sangat sukeeeer...

Nilah akibatnya bila mengantuk semasa lecture. Merapek je..kan..mana nak beli gelang ni??? Tetiba saya sgt suka dgn gelang yg dipinjamkan sekejap ke tangan saya itu.
cik kiah yg happy dan cerah mata lepas pakai gelang pinjam..

8 comments:

Beruang Madu said...

Catz, ko belajar lagi ker?? belajar kat mana yer??

NORA SAKURA said...

nyahhhh....
sejukkkkkk...laporrrrrrr..
boleh tak bila ko masak2x tuh ko kirim ke tokyo sinik...

Faris said...

Hai Cik Kiah,

Beli gelang sampai kene gadai kaca mate??? Hehe...

I'm bak......
I'll get to the emails soon :-)

Catz said...

beruang,
yer..saya adalah seorang budak sekolah..hehehe..aku wat master kat universiti Toottt.secara part time.di KL.

Catz said...

nora sakura,
aku buleh je hantar food kat ko..ko bagi wit lah..aku courier..kerepek tempe nak??
napa nyahhh..umah ko kat tokyo takde peghiuk dan kuali ke??

Catz said...

nora sakura,
aku buleh je hantar food kat ko..ko bagi wit lah..aku courier..kerepek tempe nak??
napa nyahhh..umah ko kat tokyo takde peghiuk dan kuali ke??

Catz said...

hi faris..
u travel abroad ke or too busy?

hooo...kaca mata ada...saya memakai contact lense ketika itewww..
waiting for ur e-mail...
have a a nice day..

Anonymous said...

u look sexy with glasses,even more beautiful without it....

stay sweet...




from catzcafe number one fan...