Saturday, March 28, 2009

Sudah cepat lupakanlah aku...



Camelia - Irwansyah

Camelia maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku
Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakan aku

*
Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

**
Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia...

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kau wanita terhebat..yg pernah singgah di hatiku.."
tapi masih tak dapat menawan hati lelaki itu utk dijadikan suri hidupnya..
aku tak faham.
apa lagi yang dicari?
apa lagi yg dimahu?
atau itu sudah lumrah?
jelas sekali. hebat saja tidak cukup. terlalu hebat pun tak memadai.
kalau begitu, wajar menjadi biasa-biasa saja?

titik.

p/s: apa perasaan camelia ni kan?..lelaki ni laser sungguh..."sudah cepat lupakan aku..".amboi-amboi-amboi.
agak-agak, if lelaki ni cakap depan2 dia (BUKAN GUNA SMS ye), dia lempang tak lelaki ni 43 kali?


hujan...aku bosan.

eh..macam tak percaya pulak. Catzscafe buat entry mcm ni.

3 comments:

Kal El said...

Ni mesti Catz tengah jiwang-jiwangan ni... heheheh have a nice day Catz! Makan mana hari ni?

Catz said...

hi kal el..
hahaa...jiwang?..terdengar lagu ni kat radio...saja letak sini..hehhe...
thanks./.u too..have a nice day..
makan..?...makan kat kedai...hahahaha...kat R&R.

Anonymous said...

Lagu ni michhi belum pernah dengar pulak catz, best ya? Tapi michhi setuju gak kata2 catz, kalau yg terhebat, mengapa dia x pilih perempuan tu, bukan ke kita nak yang terbaik dalam hidup kita... Ntah apa2 kan, hehehe...
- Michhi -