Saturday, March 28, 2009

Earth Hour

Hi..u all join tak earth hour??...sapa join angkat tangann..clapppp...clappp....clappp...
me?..yeah definately!! i'll join..yes..today 28 March 2009.
My house and my apartment will totally dark... (peti ais saja yg ON)...
(tuu...maknanya aku mmg takde kat rumah laa..heh ..hehh...tapi kira aku join lah jugak kan....)
and as i'm sooo excited to join....dang!!... the hotel that i currently stay for my weekend gateway will join the earth hour tonight!
yes...so i won't miss the moment.. 8.30-9.30pm tonite! great!
yeyyy!!!....
(tepuk tangan utk diri sendiri)..


yea...we are turning off our lights...


HOW ABOUT YOU??


come together to fight global warming..

1 comment:

Dakjaat™ said...

Baru jer lepas 1 jam lebih .. .apa yang sadisnya .. tak ramai yang menyahut seruan yang telah dihebahkan semenjak 2 minggu lepas.. kecewa giler ngan perangai sesetengah orang malaysia yang macam hampeh nie.. kalau pasal Palestine jer, bukan main lagi nak sumbangkan itu ini sampai masuk tv untuk dapatkan publisiti murahan yang lagi terus daripada SLUT! .. tapi dalam soal ini ... takde plak?? ... Dakjaat rasa, golongan yang pentingkan diri ini memang cilake giler...

the end..