Tuesday, March 24, 2009

photo-photo di jalanan.... Melaka.

Klik-klik di sekitar Melaka..dari lensa ku..


aaa...nak naik bas merah niiii..nakkkk...!!

clock tower

colourful

beca

ronda-ronda..kagumnya, pakcik ni dah nampak sgt tua tapi masih larat nak kayuh bawa 3 org... wow..
mesti sihatkan... aku rasa kagum sgt..

pengayuh beca dan beca-becanya...


cantik..

catz..

nora jonet, mommyyy and daddy

Dataran Pahlawan

Menara Taming Sari

Orang Utan House.. unik kan??

Kesimpulan dari trip Melaka... fun...and i've learnt a lot...melaka bandaraya bersejarah, kaya dengan budaya.. kaya dengan banyak tarikan dan produk pelancoangan.
Melawat melaka..bermakna melawat Malaysia...

marilah...cuti-cuti Malaysia...semuanya ada di sini....(ewah...macam iklan ek..hikhikhik).

8 comments:

neezareef said...

melaka ni yg x penah pegi menara taming sari je

Catz said...

neeza,

catz pun..tak berkesempatan lagi nak menara taming sari ni...maybe next time.melaka banyak tempat kan utk dilawati..seronok..banyak makanan juga yg harus dicuba..

p-na mama oja said...

bila lerr..nk ada da msa cuti2 msia nieh..huhu!!

syahiddmilikku said...

saya ada jumpa orang arab yang kawen org malaysia aritu. lepas tengok cik catz nye pics baru tau kenapa dia cakap, Melaka representing Malaysia. Saya ingat Melaka bandor kecik x de pape pun..huhuhu..nyesal..nyesal..
Very good entry! Thumbs Up.

atty's said...

catz.bila aku balik melaka..aku jalan2..

yg lom penah aku naik..beca..sian lak nak suh abe/pakcik beca bawak aku..yg gebus aka ringan ini..

SiMpleSmArtErMe said...

catz..nih yg rasa cam nak pi Melaka. Harap jer dok KL, Melaka x pernah sampai..

Catz said...

mama oja..
KL-melaka dekat je..hiks..
weekend pegi lah...

adie-ishmael said...

pics yang catz ambik semua cantik dan berseni...siapa yg tengk pasti berkobar-kobar nak pergi jalan2 di melaka...