Friday, March 13, 2009

Sunset at Pangkor Island

Sunset klik-klik at Pangkor Island Beach Resort.
Enjoy..







9 comments:

Honey A. Fuad.... said...

cantiknye pemandangan ciptaan tuhan!!! nice pic....

atty's said...

cantek..aku pun suka tgk matahari terbenam

Anonymous said...

Catz, cantk sangat matahari tu... Rasa tenang je bila tengok matahari jatuh... Teringin juga nak ke sana, harus michhi pergi ni, hehehe...
- Michhi -

ateh... said...

salam..wah lawa nye..tapi kan gambar ats sekali..mcm dragon ball lah pulak...hahahhahah

Catz said...

Hi Honey,
welcome to my blog! enjoy reading..
thanks ya..
memang cantik sgt kat sini..rasa tak nak balik...hiksss....

Catz said...

atty..
aku pun suka..
hari2 aku tunggu tau..hikssss

Catz said...

michi..
pegilah....nice place...
honeymoon lah michi...hiksss

Catz said...

ateh..
wah..sudah kembali?..hows ur life in malaysia...dah makan sedap2 belum??..hahaha..
dragon ball?..hikssss...aku belakon dlm dragon ball tauuu....
hikssss

Anonymous said...

Idea yang bernas tu, sebelum ni michhi honeymoon setakat pi lumut je, 2nd honeymoon leh panjang sikit langkah sampai ke pangkor, hehehe...
- Michhi -