Thursday, May 29, 2008

7 weird/random facts about me..erk..

i've been tag by mimi


erk..Susahnya aku nak jwb tag mimi ni..2 hari fikir..

7 weird/random facts about me:

  1. I love cat very much..that’s why when I eat at the restaurant, eatery etc which happen they have cats, the cat always sit near to me.. tunggu and definitely catz will share the food with cat..huhuhu..baiknya hati aku kan… (tapiii…now at my place, tak bela kucing..kalau bela harus meninggal kucing2 tu semua)..
  2. I love cooking program on TV very much..boleh tgk dari pagi sampai malam..melekat lah kat channel 703 (AFC) or 707 (travel and living)…atau apa2 program kat RTM1 ke..RTM2 tu pun cik kiah ni tgk..janji program masak2.
  3. I love cooking, and if I feel craving for something I can cook it even in the mid nite or pukul 2-3 pagi..
  4. I hate window shopping ..kalau pi mmg sebab nak pi beli brg..ada tujuan..
  5. Cepat kesian org..selalu je kena tipu especially bab-bab berkait duit
  6. I have several ambitions which is nothing to do with my current job..masa kecik2 nak jadi wartawan, dah sekolah menengah rendah rasa nak jadi doctor, sekolah tingkatan 5 rasa nak jadi engineer, did engineering course in Univ, then dah kerja berangan nak amik part time study at uitm in culinary, tetiba sambung study now ni engineering jugak..and pernah rasa nak jadi tourist guide, then aku rasa nak own nelayan restaurant or own rangkaian cafĂ© like old town white coffee, tadi baru kejap terpikir bestnya keje jual insurans ke…flexible hours kan..boleh ZZZZzzzz bangun lambat..erk..or better jual pisang goreng, macam best je..berniaga ptg je..and bila baca buku jutawan senyap aku rasa nak berniaga kat pasar malam sebab buku tu kata ramai je peniaga pasar malam adalah jutawan (low profile lah)..and kejap2 aku rasa nak jadi penternak ikan /kambing/lembu/arnab yg berjaya.dan nak jadi peladang jaya tanam cili/pisang/dusun…hemmm….and baru kejap2 tadi aku duk google2 culinary akademi yg terdekat..huhuuhuh..yey..i captured one.,.very near one..hehhe,
  7. Asyik fikir nak diet tapi aku sgt kuat makan so the diet plan will remain as a plan only lah hehhehe..kan Saira…kan…hiks..
nak tag sapa ek:

1. noreh jones
2.beruang madu
3.purp
4.sesapa je yg baca blog catz yg belum pernah buat ni..hiks

6 comments:

AB said...

hehe.. mcm x weird je fakta2 ni. XP

anyway yg no 6 tu setuju sngt. ayu penah nk jd pilot, tukang jahit (mesti untung kan?) engineer, tukang ajar yoga (huh???) dan mcm2 lg lah. huhuhu XP

Saira said...

Mimi kata lepas jawab tag kena tag org lain pulak.. macam chain reaction gitu.. Anyway.. never plan on diet ok.. Hehehe.. I don't think I will..

CATZ said...

hi ayu..hehhe..mmg tak brp weird kot..just random facts i guess..
ehm..ayu pun byk cita2 terpendam mcm catz..yeee...kita sama...

CATZ said...

hi saira..

aku kena plan lah...sebab..aku rasa masa muda ni sekali je..nak le jugak bila tua nanti ada gambar2 aku yg cun utk ditengok oleh anak cucu aku..ahahhahaa

Anonymous said...

i've already done the tag... errr u don't expect me to list down another 7 facts about me, rite... ;-)

CATZ said...

its ok purp..tq