Friday, May 30, 2008

Sandwich sardin dan nasi goreng pagi Jumaat

sandwich sardin

Pagi tadi catz buat sandwich dan nasi goreng, utk dibawa ke ofis..banyak sgt barang dlm fridge, nak habiskan stok coz i will spend my weekend at other place...huhuuhhu..
So sajalah bawa food ke office utk office mates di samping dpt habiskan stok udang, roti, ayam, daging etc..so masak ala campak-campak je lah..nasi+ayam+daging+ udang+ bawang+cili api+sos tiram+daun bawang+daun sup+bawang goreng...hasilnya satu tupperware besar..

Sandwich ni catz letak byk sayur dalam dia..nak habiskan stok tomato, timun, salad plus sardin.Tumis sardin, hiris2 sayur...buh dlm roti..siapp!

Nasi goreng pagi Jumaat

so mereka makan beramai-ramai...
ni acara makan kali kedua utk minggu ni...
2 hari sebelum tuh catz bwk kek ke ofice..makan beramai-ramai juga..

tangan siapakah itu??


8 comments:

PurPlè said...

cantiknya tgn at the left side of the pic tu...

Hanisah Ishak M.D said...

salam.

panggil catz ke?

bestnya tengok blog catz nih!!..

best sgt2.. sebab ade byk gmb makanan. hehe.

i got stuck here. almost 2 hours. the time that i supposed use to study..ngah2.. tapi xleh study. gatal je nak 'geledah' blog catz ni baca post2 entry, even baru je harini jumpa blog nih.

bile tgk gmb makanan, hilanglah rasa rindu kat makanan2 malaysia.

by the way, catz memang pandai masak.

tabik toing2

CATZ said...

hi purp...
a'ahkan..cantik .mulus..tulus..putih melepak..jari pun cantik...tgn sapa tuh ek? hiksssss

CATZ said...

hi noor hanisah,
welcome to my blog..
awak org johor ke??
thanks for visiting my blog and leave comment..enjoy reading...
catz saja2 masak..suka-suka sebab suka sgt makan..dan suka sgt masak...hiks..moga terubat rindu pd Malaysian food ya...kalau ada masa, cubalah resepi..
i've visited to ur blog too...

catz..

mohad said...

salam..saya sudah link blog awak dalam blog saya..

CATZ said...

asalammualaikum ijad,
terima kasih krn link ke blog saya.
saya akan link awak juga.

happy reading yaa..

catz..

Najib Ariyan Ali Basha said...

ginilah kalau kita rajin memasak kan?? rajinlah jugak membeli.. pas tu biasanya terover dari yg perlu jadi sudahnya memasak masak lah kita utk org lain...

krang aku dah cecah 80 barulah aku main masak masak semula tau catz

CATZ said...

tu lah dia..peti ais aku sendat jek selalu..aku kalau pi supermarket segala benda yg aku nampak rasa nak beli dgn ahrapaan aku akan masak dgn mencuba resepi itu ini atau apa2jelah yg melintas kat tekak nih..hahhaha..
ko 80 baru nak main masak2??..erk..aku harap amsa tuh ko still kenal yg mana kunyit yg mana halia...heheh..gurau jek..tah2 tak yah main amsak2 kot..dah ada org masakkan...hehhehe..