Thursday, May 8, 2008

Sepetang bersama Saira

Saira demam...cian dia...so i sms-ED her to check her condition..oh..terlepek kat rumah rupanya..siannn dia ni..kekurangan kasih sayang.hehehe
I fetched her at her place, and we had tea time together...ops..we went to supermarket to buy groceries as start from today, i'll stay at my apartment...yeeehaaaa!!! And...Saira and i had plan something for saturday..so we bought fresh food etc...

our trolly...

Oh..it seems that Saira happy (mestilah happy..aku jemput dia kat rumah...) and she said she's feel better spend time with me...hehheh...
so after shoping, we went to Old Town White Coffee..yesz..makan time...food...oh food...suka lah tu dia..dapat makan (tadi suara masa aku call macam 5 taun dah tak makan..kesian sungguh)..
andd..esok dia ada exam..as usual dia bwk le segala mak nenek buku dia study sambil makan..
ada unsur pelajar cemerlang ke tuu?




catz's prawn mee


mee jawa saira

saira..ada muka cam demam ke? Demam kus-kus...

catz..happy with the food..(sukalah tu jumpa makanan)

so we chit chat...makan-makan..kekenyangan...err...then hantar saira balik....sian dia..demam..catz pula seronok, dpt makan dgn good fren..and nice food..wut else i need??
Saira..plis makan ubat you betul-betul...kesian dia..kurang perhatian dan kurang kasih sayang kawan aku ni...
hiks..

p/s: white coffee ni hot/cold sedapss sgt sampai hampir menjilat cawan..


5 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Selalu aku ke kajang, apasal tak pernah jumpa ko kat mana2.... tu makan kat Tesco ker?? aku pun selalu ke sana bila nak makan... tanak hello hello aku ker?? email me kalau sudi, karang aku serbu rumah ko ngan saira.. boleh?? hahahahha

Bangla Tambak Johor said...

abe beruang..
amboiiiii...lajuuuuu jer ko yer nak serbuu!!!..baik2x,mereka ini mawar berduri.hik.

CATZ said...

Abe beruang,
Ko selalu pi kajang ke bear?? mesti dgn Dr shah le tu kan..tu bukan kat teso..(aku tak pernah pun lagi pi tesco kajang)..tu kat area dkt2 dgn apartment aku..aku pun bukan selalu ada kat sini..kadang2 je....
aku duk tmpt lain..kdg2 je duk ada kat area kajang ni..tu agaknya tak pernah terserempak dgn ko n shah..

er..hello..hello..hello..err..cam takde org je...?? hiks..

Berani ko nak serbu rumah aku ngn umah saira..hihihiih...

CATZ said...

nora sakura..

haaa..betoi tuh..kami ni mawar berduri...duri hok besar-besar..sekali tercucuk kalau tak koma mati terus...hikhihkhik..

Saira said...

Wow.. Mawar berduri.. hikss..