Tuesday, July 28, 2009

randoms...

1. puh....kelas tak?..kalau tempat2 lain..u ols biasa dgr imegresen buat operasi tangkap indon pendatang haremmm..kat area rumah aku nih...upgrade sikit...yg diangkutnya mamat2 dan pak2 arabs. sampai tutup segala kedai depan rumah aku ni...baru bercdg nak wat review kedai arab ni..tetiba tutup u olss...
segala kedai tutup krn yg digaji tadek permit etc..
kesian aku tgk smlm arab2 tuh menebeng kat depan2 area kedai tuh....camno nak makan..kedai depa pun tutups..
aku kdg pun garu kepala..lalu depan kedai, kat lif, kat taman, kaum depaaaa je....sampai aku garu kepala lagi sekali..." aku tgh melancong kat Iran ke.Iraq ke?.libya ke?? kempius sats.

2. KIta tak boleh fikir yg orang akan faham kita. NEVER???????? ye! apa pun yang kita buat, tak akan buat org faham kita. NEVER. Kita buat baik macamana pun, mmg tak boleh nak buat org faham kita. so..apa nak buat? cekik org tu? NO. just let it be. let it be.............. i rest my case.aku mmg bukan org yg perfect.

3. aku dah malas pi gym.

4. TV ni, dah le aku sorang2 ni..tetiba tayang citer seram. dah le remote TV mana tah terpelanting.tetiba je pengacara buat suara serems...."kita saksikannn..." and kuar hantu pakai baju putih muka ...aaaaaa

5. eh..kalau ko buat boleh?..kalau aku..semua salah ek??? eh...ko kan perfect. lupa pulak aku.

6.ngantuks. nak zzzzzz....ZZZZzzzzzzzz

13 comments:

axxa said...

Kite bukan racist, tp klu dtg negare org sile la ikot peraturan negara segala bagai tu. toksah kesian hahaha

Org itu perfect so mmg kena biarkan die. Sbb die sbnrnye duduk dlm dunie khayalan, kalau dikacau or argue takot2 die meracau...so biarkan die. hahaha buang mase jer melayan!

Anonymous said...

Catz

Kalau ko rindu nak makan nasi arabs sebab kedai depan umah ko tutups,aku cadang ko gi kat Food Court UNITEN Gerai No.8 berhampiran masjid kat situ pun ada... rasa dan harga OK gak...

Neeza.Areef said...

xpe catz, abis kan xtvt jln2 cr makan dulu pstu baru g gym hari2

NenetPenne (NP) said...

pi bukit bintang rasa mcm kat dubai pun ada, rasa mcm kat indon pun ada, kat filipin pun yer jugak.... majmuk betul...

tapi akak tak suka ramai sangat pendatang kat sini..tu pasal byk sangat kes2 ragut, curi dan sebagainya....

ha ha ha..pasal citer seram tu..penah sekali akak pun sama mcm catz... tetiba keluar iklan tu, remote tak ada, last sekali tutup muka dgn bantal dan tutup telinga dgn tangan...

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

ni entry aper nih catz??

Wakakak..haipp..pi GYM tuhh..jgn malas2

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

ni entry aper nih catz??

Wakakak..haipp..pi GYM tuhh..jgn malas2

Sasha Farina said...

suka lah entry ni.. ala ala melepas perasaan gituk.. :)

CATZ said...

azza,
kita setuju,,
dah duk negara org..kenalah ikut peraturan...kannn.....aku pun heran depa nih..bleh siap bukak kedai bagaii....

pasal tuh..mmg aku takleh wat apa..
org yg narsisistik ni kita takleh buat apa..kita buat apa semua salah..buat baik pun dia tak nampak..kejenya asyik nak carik salah org...letih nak pikiir..
lantak le dia....

CATZ said...

hi anon,
thanks for the info..
harus saya serbu nantik..

CATZ said...

neeza,

hahaha.,.kalau dah lama tak pi gym..mmg malas le jadiknyaaaa..huhuhu

CATZ said...

nenek penne,
hahaha..sure derang ni rasa besttnyaaa duduk malaysia kan..tuh yg dtg berduyun2..
hehhehe

CATZ said...

simple,
ni entry merepek namanya..
tah le..now xde motivasi langsung nak ke gym..huh...how ekk...teruk aku nih....

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

ai pn deah seminggu x ke GYM.. parents dtg KL.. HAHA.. dah nak bulan posa nih..