Monday, July 28, 2008

I need motivation...

Motivasiku sedang merudum.. i feel down...stress.
the answer is..makan..makan..makan.
humpphhh...
abehlah diet ku...now mcm dah tak peduli...
kata-kata semangat bagiku mcm dah tak berapa jalan lah..
so??


I decided to buy something..huhuhu..4 helai baju yg aku tak boleh pakai lagi..(muat oke..tapi a bit nangka lah..hehhehe).so i have to reduce 5kgs to make sure baju itu muat terletak gitu..hiks.
so..harap2 ia akan keep motivate me to reduce my weight..hehhehe..poyonya entry aku nih.
hem..baju2 tu akan ku gantung dlm wardrobe ku lah...(hahha..poyo lagi...uhuksss..).

6 comments:

syukur said...

cam tu le catz nak motivate diri.. i did the same thing too.. he he

Catz said...

hi doc syuk,
lately aku makan cam nak rak..
tak kiralah apa pun..walau small portion tapi klau asyik makan jek..how lah kan..balik kg pun duk tala rambutan, durian bagai...dgn kenduri lagi..pi makan2 lagi..fuhffff..
so aku beli baju2 nih supaya aku beringat....hehheheh.

ha..ko pun buat cam ni jugak?..beli baju dan gantung??/.hehhehe

NORA SAKURA said...

nyahhh..
gamabr mana?..gambar makan dorian tepi longkangs ada dok???..gamabr kendurik mak takde langsungg

Catz said...

gua tgh takde mood lah..now nak pi melantak kat restoran rebung chef semail kat bangsar..
babai.

axim said...

baguih tul cara nak motivate kan diri!!

Catz said...

yer axim..
thats the way to remind me..kalau semakin besar, alamatnya x dptlah pakai baju2 tuh...kena do somethng supaya makinmengecil okies..
hiks.