Friday, August 22, 2008

Hot..hot!


uhh..panasssnya hari nih...hawttt!!!
dgn jem lagik tadik kat Federal Highway...merangkak-rangkak cam kekura..ada accident dkt area2 mid valley.
sampai kat lab akhirnya pukul 10.00 pg..
oh...aku tak siram pokok bunga..lupa+malas = pokok2 tuh dah nak K.O.kesian dpt tuan mcm aku.
hhehehe.
ptg le nanti kalau ku rajinn ( aku rasa pokok2 tuh sure tensi sebab aku tak siram...).

buat assignmment kat lab...
kul 1 lebih pi kolej 12..makan. fish + vege. Org tak ramai..now student cuti one week kot..
balik dr kolej 12..aku pi perdana siswa..pi kedai buku..
uuuu....sejukkkkkkk nya aircond ida..legaaaaaa.
tak tau nak beli apa..belek2 buku..majalah. Aku mcm suka kat sini sebab ekon dia sejuk gila..hhhhehehe..buleh gitu..ngheee..so best jugaklah berlama-lamaan kat sini. Aku survey buku sket..next time le baru beli. anddd..beli le ajalah ni...yg tah bila aku nak baca...


2 comments:

syukur said...

Digital Camera tu memang wajib beli tiap tiap bulan Catz... banyak info pasal fotografi..

Catz said...

hi doc syuk..
yup catz beli jugak selalu..cuma takde masa sgt nak baca..hehehe..selak2..baca gitu2.tapi mg byk info pasal fotografi.
suka tgk gambar yg org lain amik. cantikk sgt.