Friday, August 1, 2008

Kenduri part 2 - menu

Food at kenduri...

nasi beriani..ni abah catz yg masak..i tlg prepare bahan saja..ikut instruction abah.

kambing bariani

rojak buah

buah oren

pajeri nenas..nenas ni catz dan abah yg masak..yg hiris nenas ni of course le aku..huhu

rojak nenas timun


beriani kambing..sedia utk dihidang

kuih muih..

dalca
ayam masak merah..ni le ayam yg aku adik beradik goreng mlm tuh..

6 comments:

syukur said...

adusssss... sedapnya makanan itu... kesemuanya..sedap lebih lebih lagi orang kampung yang masak

Catz said...

hi doc syuk.
memang sedap sesangat...mableshhh..sampai ku makan tak sedor diri lerrr..huhuhu.
tah keman adiet sumer..abehhhh.

NORA SAKURA said...

sedap gila ek abah masak nasik tuh.. melet melet aku,masih terbayang..sedap siotss...
makan gituh jer pon dah sedap..or makan ngan kambing tuh...kambing tuh best gila ah..NO BAU AT ALL...sedap gilosssssss

Beruang Madu said...

Untuk makluman ko cat semua tu dulu adalah kegemaran aku... sekarang pun masih lagi... bezanya aku dah takleh makan nenas... tu jer... hahahahaha saja jer kan...

Catz said...

yup..
nasi tuh sedap gila...lenkali kita suh abah buat lagi nak?..

Catz said...

bear..
semua tuh sedap tau dak...
napa ko tak leh makan nenas???