Friday, August 15, 2008

pufff....pufffff ...part II


pufff..puffffff....
maakkkkkkk..fenatssss...
hari ni betui2 mencabar kesabaran mental dan fizikal ku...

aku kuar opis pukul 3.15 ptg...dah plan nak ke shopping mall japs..nak beli something..lepas tuh nak ke gym (kononnyaaa).
hooo...malasnya...kenapa kah perut ku rasa lapar di ketika ini?? Bukan kah pukul 1.30pm aku dah lunch??kenapa??..kenapa lapar nihhhh???

pukul 3.55 ptg..
tritttt...!

'do remember our appointment today?..4pm..' - XXXX PT
erk...
kena pegi ke?..ehmmm..malassssnyaaaaaaaa.malas oke. malas.

Dalam kemalasan tahap gaban, aku drive jugak ke fitness centre...tapi lapar nih..
berenti sat tepi jln..beli kuih 3 ketul dan air...ngapppp..ngappp..ngappppp..
hem.. (apolah..nak pi exercise tapi makan pulak..)
tapi aku tak nak pengsan or pening..so makan je lah..

4.30 baru sampai. PT ku dari jauh dah tersenyum simpul (sure dia ingat aku nak monteng..)
hello..mak dtg oke...dlm malas2 pun...

pastuh..cam nak futus nyawa aku...kalau buat sorang-sorang sure aku tak hengen..kekekkeke..
and last 30 minit buat cardio, aku dah rasa cam nak fengsan...nak abihkan 30 minit cam rasa 300 jam.
Aku buat cardio tuh mengadap swimming pool...PT tuh ckp..." u jgn le asyik tgk timer tuh..nanti u rasa lama..u tgk kolam tu..pejam2 mata sket,..tgk pool..kejap jeee dahhh 30 menet"..
dlm hati aku kan..kalau Fahrin Ahmad Cristiano Ronaldo tgh berenang dlm kolam tuh..maybe 30 minit tuh tak rasa kot..sure aku ralit tgk dia berenang kan..aku bawa teropong siap2..boleh zoom-zomm..
ni hapa pun takde...kat pool budak2 tuh adalah sorang budak kecik duk terapung-apung atas pelampung dgn mak dia duk main-main air kat tepi kolam tuh...
puffff..
pufffffff...
pufffffffff....

akhirnya...completelah 1 jam 30 menit sesi aku hari ni...
aduihhh...flat rasa...sakit bahu dan peha kaki ku..2 botol air aku minum...

harap2 aku larat nak bangun esok pagi2 utk ke KLIA..

pufffffffffff...
puffffffffffffff.

No comments: