Tuesday, August 11, 2009

Black Canyon Coffee

eh..
dah lama aku tak buat entry makanan..
ops..bukan aku tak makan....bukan tak masak...
tapi malas nak amik gambar..masak pun so-so je..
tah apa2 aku masak..hehehe...
ni makan bila ek..lama gila sudah..dgn pinkebaya aka royo.


aku suka tempat ni..ambiance menarik, konsep makanan dia pun aku suka..thai and western..fusion pun ada..



banyak pilihan makanan, harga pun reasonable..
so..kami makan Thai food..

ice lemon tea


kami order nasi putih dan set lauk..yg ni set for 2 including 2 drinks.

sweet sour chicken

mix vege..ni aku bagi A+..

tomyam campur dgn cendawan...sedap tapi pedas meletupsss..

kedai ni banyak cawangan..ni 1st time aku mkn kat sini..

keseluruhannya kalau nak komen: food sedap...harga ok..ambiance menarik...makanan byk pilihan. service pun bagus. cepat dan staff berhemah.
selamat menjamu selera.

10 comments:

Sasha Farina said...

ni kat jb pun ada.. nak try lah.. tak pernah rasa nak try selama ni.. hehehe

CAHAYA said...

kat mane ni Catz?

Anak Jawa said...

cantiknya hiasan nasi putih tuuu... hehehe

en_me said...

katne ni catz.. jaya jusco tebrau city kerr.. hmmm

CATZ said...

shasha,
u duk jb ke?
byk cwgn kedai ni...
try le...sedap..

CATZ said...

cahaya,
alamanda,putrajaya

CATZ said...

AJ,
tu lah..nasik tuh..biasa bulat kan..bentukkan guna mangkuk bulat..ni nasik 4 segi..hehhe.kretip.

CATZ said...

en me,

alamanda, putrajaya,

deeja said...

salam...sedap..to.....

mRsauRa said...

nampak sgt menyelerakan....oooh kat alamanda ker...apsal tak perasan eks..takper next time pegi leh carik...