Sunday, August 30, 2009

gigilll....


tensi...
cik kiah menjenguk kete yg masuk woksyop..
nak tgk kete dan quotation.
timing belt putus...mati tgh jalan 3 hari yg lalu..kena piston...kena valve 16 bijik (betui ke aku eja ni??..apa ke binatang tu??) ..bla..bla....tak nak dengar....tokey woksyop..ko tolong diammmm bule takkk...uwaaaaaa....
(kenapa nak putus sekarang?..belum tiba masa utk replace ok...)

tgk bil tadi..gigilll...aku gigill...bilnyaaa...aaaaaa
bleh beli 7 peti sejuk 2 pintu..
bleh buat down payment kete baru

bleh beli gelang emas besorrrr sempena raya..
bleh beli sebijik DSLR yang canggih manggih..
bleh beli buah rambutan 4000 kilo
buleh membiayai trip spain..
buleh pi trip bandung 3 kali
buleh pi trip langkawi 4 kali + soping pinggan mangkuk kuali...
buleh beli henbeg mahal seploh..
harghhhh....




erghh..
gigillll..
gigilll....
sejukkk..

nak demam.


tgh nak meredhakan diri...
no baju raya..no kasut raya..
kena redha...
puasa..puasa..
puasa...

tokey woksyop: wa sgt gembila....buleh la wa beli henbeg LV kat bini gua bulan ni...


p/s: err..tetiba aku rasa cam nak jotos je apek yg ketawa kegembiraan nih...huhuuh


21 comments:

PurPle said...

tu lah bila berkereta, tetiba jer buat hal mcm ni mmg tensen tahap gaban. isk... dugaan. sabar lah yer. tarik nafas pjg2, redha jer lah. slmt berpuasa!

SiMpleSmArtErMe said...

sabar Catz..dugaan di bulan ramadan..

aianna said...

kak...mmg amount yg sgt2 besar tu kak..let go jelah kete tu..pki kete lain..rai kesian tp tergelak2 baca entry ni nk2 tgk muka tokeh tu..adoilah tokeh!dush3

en_me said...

bukanker insuran leh cover sumer tewww..

psst catz, apa nomol keta lu.. hmmm

CATZ said...

hi purple,
salam ramadhan..
tensi gila aku...
apo nak buat..redha je lah..nak pikir-pikir sgt pun sakit hati..
huhuhu..redha je lah kan..
hows puasa in UK?

CATZ said...

simple,
mmg dugaan bulan ramadhan..
sesekali diuji..
ehmm...

CATZ said...

aianna,
letgo??..amboi...kalau sesenag tu nyah..mak dah letgo je kat apek woksyop tuu..
mmg aku cam rasa nak jotoss je muka apek wokyop yg sengih2 kegembiraan..

CATZ said...

en_me,
kita bukan eksiden lah..
kete rosak insurans boleh cover kewww??
tak tau nih..
nombor kereta??
4444, tekan2 tak dapat..
kekekkekekeke
aku tensi nih....

anne said...

Alamak, nak buat mcm mana dah jadi. Sabar catz...bulan2 puasa ni pulak dugaan. takpe rezeki dari Allah. InsyaAllah, ada rezeki lain untuk catz nanti k.

Wahidah said...

alamak dugaan tu sis sabar...tk leh covered insuran eik..kalo eksiden je bole yea..isk3..mesti mahal..wuargh..sian sis..sbr ye sis

en_me said...

hmmm.. rosak ghitewww

CATZ said...

anne,
catz tgh duk nak meredhakan diri atas apa yg terjadi...kesiannya aku..uhuk-uhuk-uhuk..
kalau aku lancarkan tabung 'bantuan catz'..ada org nak derema tak ek..
hukshukshuks...
nangissss

CATZ said...

wahidah,
kete rosak mana insurans cover..
kalau eksiden baru cover,,..
errr..aku ,ketarrr niii...ker...ker..kerr

CATZ said...

en_me,
ye rosakkk...
tak baca statement atas ke..
very derr.. (keh-keh-keh)..haaa...
seri 1-1..
ka ka ka...

cikgu zainab said...

catz,

dah qada' & qadar...redha ya! nanti ada rezeki beli kete baru.

~Sasha Farina~ said...

ishkk... dugaan nyerr... sabar catz!

CATZ said...

cikgu,
tu lah..tadek rezeki,,
sedih jugak le..tapi..tgh cuba utk meredhakan atas apa yg terjadi..
huhuhu

CATZ said...

shasha,
ye..dugaan di bulan ramadhan menjelang syawal..
apa nak buek..
pasrah ajo lahhhh

Sierrauniform said...

:) memang gigil kan kak catz..dugaan sungguh, sabar ya!

NenekPenne said...

ha ha ha...
ahkak simpati ...tapi ahkak tak tahan tengok apek yang girang gumbila itew...

AyunasiA said...

sumer perumpamaan tu ditambah ker, salah satu jek? wekekekek keji je gelakkan.