Monday, August 3, 2009

updates

weekend updates:

cuaca adalah tersangat panas.
I went to Mickey's house, to visit mickey and minnie..


minnie: banggggg..excitednya i jumpa catz...
mickey: i ponnn.... catz u stay sinilah malam ni...minnie will cook spesel for you..
catz: err...errr..nak order teh tarik, nasik dgn asam pedas, tempe goreng..dah 2 hari tak jumpa nasik ni..
minnie: err..bangggg..tempe tuh hapa ke benda??..
mickey: entah..sejenis steak agaknya...cuba u tanya dgn org gaji kita yg kita import dari Indon3sia tuh..
minnie: err...jom le kita masak..i pun dah lama tak makan asam pedas..
catz: errr...i terbau u bakar cake tadik masa i jenguk dapur u....
minnie: err...hangus keww??
Mickey: darling....dah berapa kali i ckp...masak jgn hangussss......sambil msk jgn tgk TV...

muffin at Mickey's place ..nyum...nyummmmm

2. captured this news at International pages, Sunday Morning Post..
errr..jadik jugak ek demo tu??
err..no comment..



will update later..
now tgh melazy2 di rumah Mickey Mouse..cuaca di luar adalah sgt panas...extremely HOT....!! so malas nak jalan-jalan.

18 comments:

blogresipi said...

Cute jer mickey n minnie tue..hehe

Wahidah said...

kt mn ni sis..cutenyaaaa

kucingorengemok said...

apa lah kena gonjol no budak ni, hahaha... kucing bukan terkam tikus² tu ke?

DrSam said...

sampai hati Catz pergi jumpa mickey dan minnie tak ajak kita. Dah lah kita ahli seumur hidup kelab Mickey :(

NenekPenne said...

cuba catz huraikan keserabutan dalam kepala akak ni hah...

apo kojo catz ni asyik jalan2 jer ni.... pening dok mikir ni...

Ayu said...

kelakar la dialog tu ahahahahahaha

tu la, org duk riot ni menyusahkan org ramai je. rs cam nak lempang sekor2 dalam mimpi. -.-

catzs, balik jgn lupa bawak buah tangan.

(x malu)

ijad said...

kalau panas..boleh bawa sekaki payung..nanti boleh lah jalan jalan..

cikgu zainab said...

Catz,
bestnyer catz ni...sana sini pi jalan2! jeles mama...

Inah said...

mana gambo2 lain :P

CATZ said...

blogresepi..

memang cute...tapi nak jumpa derang, azabbbbb..beratur lama..hahaha..gigih aku kan..nak bergambor punya pasal...

CATZ said...

wahidah,

disneyland HK.
comel ek?..hahaha..sure u suka wahidahh..

CATZ said...

kog,

wahhhh....kucing ni mmg gonjol hokey...hahhaha..tapi baik hati yg amat..tuh yg tak terkam tikus tuh..
kucing yg nih berbudi bahasa, pipi tembam..kakkakakkaa..

CATZ said...

DrSam,
ahli kelab seumur hidup????
err...ada ek??...
ala..Drsam kalau nak pegi kira any time je lah kan...hehhehhe..meriah2 tuh..bawak askar2 sekali serang mickey and minnie....huhuhuhuhu...

CATZ said...

nenek,
ko jgn le duk serabut kepala tak sudah wehh...
tak yah le ko pikir pasal aku ni nenek...
hehhehheheheh...
aku keje mcm org lain...
but i dont wear prada ke..gucci ke..
beg guess pun mak takdo..
hehheheh...tuh mak jalan2 yo...

CATZ said...

ayu,
ko jln2 ke time riot tuh??
sila lempang...hahahhahaha..
tak pasal2 ko plak masuk jail..
hahahhahaha....

CATZ said...

ijad..
tu lah...bleh luap bawak payung....sunglass pun lupa..hapa2 tah aku ni..

CATZ said...

mama,

mama pun jln2 apa....rumah mama cantik lah...siap ada gazebo...jeles kitaaa...

CATZ said...

Inah,

gambar2 akan menyusul...