Tuesday, August 11, 2009

Live high school musical...

di suatu hari panas yang terik...
menggigighkan diri menonton live hi school musical..kat tengah panas buta....
itam pun itam le....kambing tuh itam-itam ramai je pun ek yg nak beli..



salah satu live show yg ada kat disneyland ni...show tengah panas u ols.....budak-budak, emak budak, bapak budak dan aku yg tak berapa budak ni gegeh berdiri tgh kepanasan...


lets dance.....!!

aku bukan le fan benda-benda ni, tapi tah...dtg sini, aku siap tunggu bwh matahari terik...show ni lebih kurang 35 minit ..... mcm2 lagu dan tarian...tukar2 baju bagai...the music was extremely LOUD.... aiyo...nak pecah tinge mak..




suasana sedikit gamat bila dah nak abih tuh derang ajak budak-budak kecik masuk pentas menari dgn derang.. yg mak heran nih...bapak budak umur 50-an pun masuk sekali..hahahha...lepas tuh nari over-over..kekekekkeke... sabooo je..keadaan tidak begitu terkawal di situ...kihkihkih...

aku yg dah basah seluruh muka...peluh mcm air terjun..

gambar banyak..tapi malas nak edit...

4 comments:

kucingorengemok said...

ko nyamakan diri ko dgn kambing ke, catz? haha... sayu hati aku membacanya ;)

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

la..Catz..asal x nari sekali.. tunjuk skill.. HAHA

CATZ said...

kog,
idok sama sekali..
mak bukan kambings hokey...
hehhehhehe..
kambing tuh..tak mandi pun mahal..ramaiiiii org nak belii..kkkekeke

CATZ said...

simple,

kalau catz nari,takut bergegarrr je karang bumi hong kong tuh..
hehhehhee